Új vezérigazgató a TCC élén

Karrier

A kiskereskedelmi hűségprogramok piacán tevékenykedő TCC a TBWA reklámügynökségtől igazolt új vezetőt.

Perry Valkenburg új munkakörét január 4-től tölti be. Korábbi pozíciójában a TBWA nemzetközi és globális elnökeként dolgozott, ahol hozzá tartozott többek között az ügynökség globális digitális, vásárlói marketing és adatalapú ajánlattételi feladatainak felügyelete. A szakember nevéhez fűződik számos, az iparágban úttörőnek számító megoldás, mint például a WISH interaktív kirakat platform koncepciója, amelyet Cannes-ban több Arany Oroszlánnal jutalmaztak.

A TCC jelenlegi vezérigazgatója, Richard Beattie a következőképpen értékelte utódja kinevezését:

„A kiskereskedelem új világában, ahol a digitális és a való világ mára teljes mértékben összeforrt, kulcsfontosságú, hogy segítsük a vásárlókat az új területen való eligazodásban. A környezet talán megváltozott, de a hűség ugyanaz maradt. Perry kinevezése éppen egy olyan időszakban történik, amikor a TCC pozíciójának megerősítését tűzte ki célul, és teljes mértékben független, magántulajdonú vállalatként néz a jövőbeni növekedés elé. Ahogy fennállásunk 25. évébe lépünk, minden eddiginél kedvezőbb helyzetből segíthetjük a kiskereskedőket, párosítva a stratégiai céljaikat a kreativitással, amely nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a vásárlóikat szenvedélyre és lelkesedésre inspirálják.”

„A jelen piaci környezetben, amikor az offline és online kereskedelmi csatornák teljesen uralják a vásárlóközönség felfogását, az adatalapú tervezés, az aktivizálás és a márkahűség talán fontosabb, mint valaha. Ahhoz hogy a jövőben sikeresek legyenek, a kereskedőknek és a brandeknek egyaránt érzelmeken alapuló kapcsolatot kell létesíteniük vásárlóikkal. A TCC, mint a világ 60 országban jelen lévő vállalat, globális tapasztalatával segít a kereskedőknek abban, hogy eladásaikat növeljék, és tartós kapcsolatot építhessenek ki vevőikkel“ – mondta el Perry Valkenburg a TCC-hez való csatlakozása kapcsán.

SOCIAL MEDIA