A Candy Hoover Magyarország és a Comedy Central is az Artvertisingra bízta nyári programjait.
A Candy Hoover Magyarország és a Comedy Central is az Artvertisingra bízta nyári programjait.
Az ügynökség meghívásos tenderen nyerte el a Comedy Central egyik legnépszerűbb, saját gyártású műsorának, a Tömény Történelem új évadának promotálását célzó VOLT fesztiválos megjelenés teljeskörű kreatív koncepciójának kidolgozását, illetve a műsor key visual-jének online és print felületekre való átültetését.
„Nagyon fontos volt, hogy a tervek vizuális elemei egy nagyon erős és koncentrált social-kampányt is elbírjanak, így egy 6-fős grafikai csapatot állítottunk össze a koncepció és a Tömény Történelem esszenciájának tökéletes átadása érdekében” – mondta a megbízás kapcsán Virág Magor vezető grafikus.
A háztartási kisgépgyártó Candy Hoover Magyarország a partnerei számára rendezett háromnapos találkozó megtervezésére és lebonyolítására választotta az Artvertisingot.
„Cégvezetőként pontosan tudjuk, milyen fontos, hogy partnereinkkel, üzletfeleinkkel az irodán kívül is összhangba kerüljünk. A közvetlen emberi kapcsolatok építése ugyanis nem csak az eredményes közös szakmai munka egyik legfőbb pillére, de egyben hasznos és nagyon szórakoztató módja a kikapcsolódásnak és az egymásra hangolódásnak. Ezt a saját tapasztalatot igyekeztünk külsős HR szakértők és rekreációs szakemberek bevonásával átültetni a Candy Hoovernek rendezett eseményre” – mondta Szabó Andrea, az Artvertising társ-vezetője.