Új reklámfilmekkel indítja az évet a Medve sajt

Hírek

A Havas Budapest három új reklámfilmet készített a Pannontej Zrt. Medve sajtmárkájának, és ezzel debütál a márka megújult pozicionálása is.

„Kedvencünk a Medve sajt” – ezzel a szlogennel indul a Medve sajt új kampánya, amely egy új kommunikációs platform is a márka számára.

Az új stratégia alapja, hogy minden családnak vannak közös titkai, kedvenc, bensőséges pillanatai, amelyeket csak ők tudnak, csak ők ismernek. Ezek átszövik és vidámabbá, meghittebbé teszik a hétköznapokat. A Medve sajt részese ezeknek a közös pillanatoknak, hiszen évtizedek óta ismeri a magyar családok apró titkokkal, cinkosságokkal teli mindennapjait.

Wilheim Gábor, a Pannontej marketingigazgatója: „Ezeket a közös pillanatokat mutatják meg új filmjeink szerethető, realisztikus, vidám, összekacsintós módon. A Medve velünk van, része az életünknek – így a megújult kommunikációs platform nem is tesz igazán mást, minthogy példákat hoz erre. Ereje abban rejlik, hogy a filmeket látva mindenkinek eszébe jut egy-egy olyan példa a saját életéből, aminek részese volt a Medve sajt, amire kellemesen elmosolyodva gondol vissza. Azt gondolom, ez a személyes kötődés adja meg a márka igazi erejét, amit az új reklámfilmekkel és az ehhez kapcsolódó aktivitásokkal keltünk újra életre.”

Imre V. Manuel, a Havas kreatívigazgatója: „Nehéz elképzelni egy olyan világot, amiben nincs Medve sajt. Hány gyerekkori emlékünk veszne el, a táborozásoktól az iskolai nagyszünetekig… A Medve mindig velünk volt, és most is itt van, hozzánk tartozik, mint a kedvenc holmijaink vagy hobbijaink. Nem hiányozhat az életünkből, hiszen akkor egy részünk veszne el. Erről az összetartozás-érzésről szól az új koncepció”.

A kampány három reklámfilmmel indult, amelyeket online, print és eladáshelyi eszközök is követnek az év során. A produkció az ASP, az utómunka a Gyár és a Boogieman munkája.

A filmek:

 

SOCIAL MEDIA