A sportszergyártó az ülőmunkát végző tömegek felé fordulna az imázsváltással.
121 év alatt a mostani csupán a harmadik logó, amit a Reebok használ – írja a DesignTaxi. A delta-szimbólum a jóllét három dimenzióját – fizikai, mentális és szociális – hivatott képviselni.
A cég Crossfit-termékvonalán eddig is ez az ábra szerepelt, de most kiterjesztik valamennyitermékükre. A Reebok vezetője, Matt O’Toole szerint a váltás kifejezi a cég szemléletében bekövetkezett iránymódosítást is: az elmúlt évtizedekben siekresek votlak az élsportolók körében, de – saját bevallásuk szerint – nem voltak elég hatékonyak az átlagemberek és az ülőmunkát végzők mozgásra ösztönzésében.
A márka videója a váltásról:
(A képen a Reebok párizsi FutHub-ja látható; forrás: Reebok.com)