Új online eszköz a kommunikáció hatékonyságának méréséhez

Hírek

A Worldcom PR Group egy új, ingyenes online eszközt vezet be a piacon a kommunikációs kampányok hatékonyságának tesztelésére.

A Worldcom PR Group, melynek a hazai Próbakő Kommunikáció is tagja, egy új, ingyenes online eszközt vezet be a piacon a kommunikációs kampányok hatékonyságának tesztelésére. A friss eszköz egy tesztsorozat első eleme.

A 86 független kommunikációs ügynökségből álló globális partnerhálózat, a Worldcom Public Relations Group bemutatta kommunikációs értékelő eszközét (Communication Assessment Tool). Az eszköz elsősorban szervezetek és cégek számára lehet hasznos, ugyanis lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan felmérjék aktuális kommunikációjuk eredményességét. Az eszköz kiemeli az erősségeket, de rávilágít azokra a területekre is, amik még fejlesztésre szorulhatnak.

Hogyan működik?

Az ingyenes online eszköz azt a tíz területet teszteli, amelyek nélkülözhetetlenek a sikeres kommunikációhoz, úgymint a kríziskommunikáció, a közösségi média stratégia vagy a dolgozói elköteleződés. A teszt lehetőséget biztosít a vállalatok számára, hogy felülvizsgálják az aktuális helyzetüket. A válaszai alapján mindenki kap egy pontszámot, ami által a teszt azonosítja, hogy az adott vállalat mely területeken javíthatna teljesítményén, és egyben ösztönzi a válaszadókat arra, hogy tűzzenek ki egy fejlődési célt. Három hónap múlva pedig a Worldcom emlékeztetőt küld a cégnek, hogy ismét vizsgálja felül aktuális teljesítményét.

R. Nagy András, a Próbakő társalapító-ügyvezetője és a Worldcom PR Group jelenlegi európai regionális elnöke (a képen) szerint a kommunikáció rendkívül gyorsan változó világában nagyon fontos, hogy legyen egy olyan egyszerű eszköz a kezünkben, ami alkalmas arra, hogy megerősítsen bennünket abban, amit jól csinálunk, és azonosítsa azokat a területeket, ahol még többet hozhatnánk ki magunkból, illetve a kampányunkból.

Todd Lynch, a partnerhálózat ügyvezető igazgatója hozzátette: „A Worldcom munkája során folyamatosan arra törekszik, hogy segítse a vállalatok, illetve szervezeteket kommunikációjának még hatékonyabbá tételét, és hisszük, hogy ez az eszköz hozzásegíti használóit ahhoz, hogy kommunikációs és üzleti céljaik összehangolásával még sikeresebbek legyenek.”

Az angol nyelvű teszt itt érhető el.

SOCIAL MEDIA