George Frangakis Közép-Európában és a Közel-Keleten bővítené a performance marketing céget.
George Frangakist, a ForestView korábbi görög és ciprusi country managerét nevezték ki a performance és affiliate marketing specialista nemzetközi ügyvezető igazgatójának. George – aki korábban az Upstreamnél a DDB-nél és az MTV-nél is dolgozott – legfőbb célkitűzése a ForestView közép-európai és közel-keleti bővítése.
Az új pozícióval kapcsolatosan a következőt nyilatkozta: „A cél a kampányok és a folyamatok folyamatos optimalizálása, mára ez a cég DNS-ének része, a ForestView gyors növekedésének záloga. Már bizonyítottuk, hogy képesek vagyunk a legújabb technológiákat gyorsan ügyfeleink szolgálatába állítani, nem lesz ez másképp az RTB / programmatic buying esetében sem. Fel a kesztyűkkel!”
A Thinkdigital cégcsoporthoz tartozó ForestView 2013-ban lépett be a magyar, román és bolgár piacra; 14 európai országban nyújt ügyfeleinek performance marketing szolgáltatásokat.