Új marketing és kommunikációs vezetők a Talk-A-Botnál

Karrier Kiemelt

Samarjay Péter (34) lett a chatbotokat fejlesztő magyar startup vállalat, Talk-A-Bot marketing vezetője, Tóth István (45) pedig a cég kommunikációs vezetője. A szakemberek felvétele és a pozíciók létrehozása a vállalat fejlődése miatt vált szükségessé.

 

Samarjay Péter szeptember 1-től tölti be a Talk-A-Bot Kft marketingvezetői feladatait. A szakember 12 éve dolgozik a digitális marketing szakmában, korábban 9 éven keresztül a White Elephant Digital ügynökség alapítója és digitális tevékenységéért felelős irányítója volt, Senior Digital Marketing Manager pozícióban. Munkájához tartozott többek között az ügyfelek PCC, SEO és social media kampányainak stratégiai tervezése és szakmai felügyelete. Szakmai közéleti tevékenysége alapján Corvinus – MOME ​Kommunikációs Intenzív hétének rendszeres  előadója és zsűritagja, valamint a BCC Hungary által a KKV-knak szervezett, marketing és kommunikáció témájú reggelik, képzések és gálák előadója. 2019-ben és 2020-ban Arany Prizma, plusz különdíjas, Sándor Imre PR Díj, plusz fődíj nyertese, ezen felül a Marketing  Diamond Gyémánt díj, valamint a Sabre Awards Gold díj nyertese a White Elephant Digitallal.

Nős, egy gyermek édesapja, pozsonyi származásának köszönhetően németül, angolul, csehül és szlovákul beszél.

„9 év ügynökségi munka után arra vágytam, hogy csak egy cég marketing és kommunikáció stratégiájával és kivitelezésével foglalkozzak. Természetesen nem hagyom ott teljesen a White Elephant Digitalt, de ezentúl inkább csak tulajdonosi és tanácsadói szerepet töltök be és a hétköznapjaimat inkább egy különleges és gyorsan fejlődő témának szentelem, amely szerencsére nagyon szorosan kapcsolódik a Talk-A-Botot választó cégek digitális kommunikációjába. Ez számomra egy teljesen új szakmai fejezet kezdete.”, mondta el Samarjay Péter.

Tóth István

Tóth István 2020 nyarán érkezett a Talk-A-Bothoz, mint a kommunikációs tevékenységek irányítója. Előtte közel 20 évig a bankrendszerben dolgozott, 2010-től a bankcsődökhöz kapcsolódó válságkezeléssel és betétesi kártalanítással foglalkozó Országos Betétbiztosítási Alap (OBA) kommunikációs vezetője és nemzetközi kapcsolatokkal foglalkozó szakértője, ezt megelőzően a Raiffeisen Bank és a Budapest Bank PR munkatársa volt. Korábban PR-t tanított a Károli Gáspár Református Egyetemen, illetve „Kommunikáció régészeknek” címmel kísérleti tantárgyat hozott létre az Eötvös Loránd Tudományegyetemen. 2014-2019 között a Betétbiztosítók Európai Fóruma nevű szakmai szervezet (European Forum for Deposit Insurers) kommunikációs bizottságának vezetője. Nős, angolul beszél.

„Ha valami a pénzügyi szféránál is gyorsabban változik, akkor az pont a bankrendszert is formáló, számára kihívást jelentő technológiai szektor, annak újszerű megoldásai és szereplői révén. Miközben szaporodnak az innovatív eszközök és a rájuk vonatkozó szabályok, robotokkal beszélgetünk és mesterséges intelligenciával dolgozunk, fontos látni, hogy mind a termelő vállalatok, mind a pénzügyi tevékenységet nyújtók számára a végcél továbbra is az ügyfél kiszolgálása, kényelme és biztonsága. A chatbotok eszközrendszere ebben jelent megoldást számukra” – mondta Tóth István.

SOCIAL MEDIA