A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2017. május 24-én tartott rendes évi közgyűlésén új elnökségi tagokat választottak, mivel három tisztségviselő megbízatása lejárt.
A tagság egyhangú döntéssel ismét az elnökségbe delegálta Kovácsházy Dénest (Multicom), Táncsics Andrást (Magyar Posta), továbbá a pozícióért ezúttal nem induló Dely Gábor helyett új tisztségviselőként Fialka Krisztinát (ReachMedia).
A DIMSZ további elnökségi tagjai változatlanul Huszics György elnök (Crane), Hivatal Péter (Cellini) alelnök, Kiss Hajnalka (Magyar Telekom) és Viniczai András (Café Communications).
Központi téma a GDPR
A szövetség 2017-ben főképp a piacfelmérés, szakmai képzések és tájékoztatás, továbbá a szervezeti együttműködések területére koncentrál. A DIMSZ kiemelt témaként kezeli a 2018. május 25-től minden EU tagállamban alkalmazandó új uniós adatvédelmi szabályozást (GDPR), a szövetség Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozata előkészítő és tájékoztató munkát végez a témában. A kitűzött határidő előtt egy évvel, 2017. május 24-én visszaszámláló és hasznos tudnivalókat közlő weboldalt indítottak a gdpr.dimsz.hu címen, továbbá kerekasztal beszélgetést tartottak a felkészüléssel kapcsolatos praktikus tudnivalókról. A GDPR iránt érdeklődőknek továbbra is érdemes figyelemmel kísérni a DIMSZ által kiküldött híreket, tájékoztatókat, illetve a témában szervezett eseményeket.
Fókuszban az adatvezérelt marketing
A DIMSZ 2016-tól az adatvezérelt marketinget helyezte tevékenységének fókuszába. Ennek kapcsán hét, már működő tagozata mellett egy Adatvezérelt technológiák tagozatot is indított, továbbá megújította az arculatát.
A szövetség adatvezérelt marketing ágazatot felmérő DM Szenzor kutatását a B2B piac mellett immár a B2C területre is sikerült kiterjeszteni, illetve a DIMSZ továbbra is dm piaci adatokat szolgáltat a Reklámtortához. Ezen kívül számos edukatív, tájékoztató eseményt tart egyrészt saját szervezésben, másrészt összefogva más szakmai szervezetekkel. Részt vesz az európai szakmai szövetség (FEDMA – Federation of European Direct and Interactive Marketing) által a GDPR témájában folytatott unios egyeztetések előkészítésében, illetve közreműködik az ágazat világszervezete (GDMA – Global Allience of Data-Driven Marketing Associations) által szervezett nemzetközi kutatásokban.