A termék útja az ötlettől a vásárlóig

Hírek

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség KKV Roadshow-t szervezett a helyi kis- és középvállalkozások számára Veszprémben.

A résztvevők megismerkedhettek a legújabb direkt és interaktív marketing megoldásokkal, valamint a jogi szabályozás kereteivel. A DIMSZ KKV Roadshow Szegeden útjára indított rendezvénysorozata Pécsett és Székesfehérváron folytatódott a helyi kamarákkal együttműködésben. A rendezvénysorozat szponzora a Magyar Posta, a veszprémi esemény közönségszervezésben segítségükre volt a Pannon Egyetem, a Pannon Lapok Társasága, a Microsoft és a Lépéselőny Média Kft.

A tematika kifejezetten a kis- és középvállalatok számára hasznos tudnivalókat tartalmazza; az adatbázis, az email marketing, a hűségprogramok és a felhasználóbarát online felületek kialakításának fontossága mellett a tartalommarketing, a jogi szabályozás és vizuális kommunikáció területeire is betekintést nyújtottak az előadók.

„A rendezvénysorozat lehetővé teszi a helyi kis- és közepes vállalkozások számára, hogy megismerhessék a legújabb adatvezérelt marketing megoldásokat. Célunk továbbá, hogy az elérhető legfrissebb megoldásokat, technológiákat mutassuk be, ennek érdekében a rendezvények tematikája és az előadók köre folyamatosan változik” – emelte ki Huszics György, a DIMSZ elnöke.

„A termék útja az ötlettől a vásárlóig” mottójú szakmai konferencián a szervezők átfogó képet kívántak nyújtani a hallgatóság számára arról, hogy egy jó, kereskedelmileg hasznosítható ötletből hogyan lehet bevételt generálni az adatvezérelt marketing technikák gyakorlati alkalmazásának segítségével. Kiemelt téma volt az adatvédelmi szabályozás, hiszen 2016 májusában egységes adatvédelmi rendelet került elfogadásra az EU-ban, amely felváltja a jelenlegi magyar adatvédelmi törvényt is.

Előadtak: Dr. Domokos Márton, CMS Cameron McKenna; Huszics György, Crane; Kulcsár István Róbert, WebShop-Experts; Kuna Péter, Microsoft; Róka László, Magyar Posta/MPL; Illyés Márton, Open, Click and Convert; Sipos Zoltán, Kreatív Kontroll; Bedi Viktor, 123 RF

SOCIAL MEDIA