Friss termelői élelmiszerek mellett már házhoz rendelhetők az ország kedvelt újságjai Budapesten és a főváros környéki agglomerációban. A Ringier Axel Springer kiadó napi- és hetilapjai, tematikus magazinjai – többek között a Blikk, a Kiskegyed, a GLAMOUR, az Ügyes rejtvénylap, az AutoBild és a GEO magazin – már az otthonok ajtajáig is rendelhetők a kalács és a friss tej mellett. A szolgáltatás neve Napi Friss.
Az otthonunkba zárt új életforma a napindító rituálénkat sem hagyta érintetlenül. Hiányzik a friss péksütemény illata, és az élmény, ahogyan a reggeli mellett átlapozzuk a kedvenc újságunkat. Ugyanakkor a legtöbben már alkalmazkodtak az új kihívásokhoz: ugrásszerűen megnőtt azok száma, aki az ajtajuk elé szállítattják a napi ebédet, előre fizetéssel, személyes kontaktus nélkül.
A Napi Friss elnevezésű kezdeményezés ugyanerre ad lehetőséget a kistermelői gazdálkodásokból származó, rövid lejáratú friss tejtermékek és pékáruk kedvelőinek, de egy újdonsággal színezi a rendelhető áruk körét: a napi vagy a heti olvasnivalót is házhoz viszik. A szolgáltatás részeként a Ringier Axel Springer kiadó évtizedek óta ismert és közkedvelt lapjai – többek között a Blikk, a Kiskegyed, a GLAMOUR magazin, de akár a rejtvénylapok is – házhoz rendelhetők.
A különböző termékösszeállításokkal rendelhető Napi Friss csomagok a tejkenyerlap.hu, valamint a lapot.hu oldalakon keresztül rendelhetők. A kiszállítás a főváros minden kerületében megoldott, a Budapesten kívüli agglomerációs települések közül pedig egyelőre Budaörsön, Érden, Diósdon és Törökbálinton elérhető.
A kiadó ugyanakkor nem rövid távon gondolkodik az új szolgáltatással kapcsolatban: nem csupán a közösségi távolságtartás időszakában szeretné működtetni ezt az újszerű lapterjesztési megoldást, de a járványtól függetlenül keresi annak lehetőségeit, hogy innovatív, cross-branding megoldásokkal szolgálja ki többszázezres olvasótáborának kényelmét.
A Napi Friss szolgáltatásban a Ringier Axel Springer partnerei a friss termelői készítmények beszállítója, a HORECA-szektorból ismert Supp.li – Farm to Table élelmiszerkereskedelmi márka, valamint az ötletgazda, a Whitereport üzletfejlesztési tanácsadó cég hazai irodája.
A kezdeményezés elindítói bíznak abban, hogy a Napi Friss szolgáltatás a járványt követően átalakuló, új éleformánknak is a része