K&H: kérni sem kell, mégis felére vagy nullára csökkenhet a számladíj

Hírek Kiemelt

Több mint 400 ezer lakossági bankszámlával rendelkező K&H-s ügyfél most felére vagy egyenesen nullára csökkentheti a számlavezetési kiadásait, még abban az esetben is, ha jelenleg nem teljesíti az ehhez szükséges feltételeket- közölte a bank.

 

Jelentősen könnyítéseket nyújt a K&H áprilistól a lakossági számlatulajdonosoknak, ráadásul visszamenőlegesen is – közölte a bank. Az új lépés eredményeként a K&H több mint 400 ezer lakossági ügyfele megtarthatja a kedvezményes számlavezetési díjat függetlenül a feltételektől, azaz a számlatípustól és a különböző feltételektől függően továbbra is felére vagy nullára mérsékelhetőek a havi számlavezetési kiadások.

 

Nem kell kérni, automatikusan jár

„A rendkívüli helyzetre való tekintettel, az eddig is létező kedvezményt az is megkapja, aki jelenleg nem tudja a jóváírási feltételeket teljesíteni, korábban viszont teljesítette. A  számlakedvezmények tehát automatikusan járnak március, április, május és június hónapokra azoknak, akik az idén január 1-ig már rendelkeztek K&H számlával és tavaly augusztus vége óta  legalább 4 alkalommal megfeleltek az említett kritériumoknak. A január óta nyitott számlák esetében pedig elég egyetlen alkalommal teljesíteni a kedvezményekhez szükséges feltételeket. A könnyítés az érintetteknek automatikusan jár, de utólag kapják meg” – tájékoztatott Árva András, a K&H lakossági szegmens marketing főosztályvezetője

A K&H a mostani lépésével is igyekszik az ügyfeleket az elektronikus banki ügyintézésre ösztönözni, különösen fontos ez a mostani járványhelyzetben, ráadásul szinte minden banki szolgáltatása elérhető a K&H e-bankján, mobilbankján, telefonos ügyfélszolgálatán keresztül.

A múlt év végén az MNB adatai szerint az összes magyarországi fizetési számlából közel 10,5 millió darab volt, ezeknek több mint 80 százaléka volt elérhető elektronikus úton, szemben a 2016-os 72 százalékos aránnyal. A forint alapú pénzforgalmi bankszámlák száma pedig 10 százalékkal 1,11 millió darabra emelkedett 2016 végéhez képest.

SOCIAL MEDIA