Egy merész termékbevezetéssel és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő 2025-ben az AXE Magyarországon. A márka elhozta hazánkba is a nemzetközileg már hatalmas rajongótáborral rendelkező AXE Fine Fragrance kollekciót, három különleges illatvariánssal, amelyekkel céljuk nem kevesebb, mint felvenni a versenyt a prémium parfümök világával.
A kollekció illatait elismert parfümőrök alkották meg, azzal a céllal, hogy illatélményben felvegyék a versenyt a legdrágább parfümökkel is.

„Igazán izgalmas év számunkra a 2025, hiszen az AXE Fine Fragrance termékcsalád egy nagyon fontos stratégiai eleme a márka jövőjének. Hiszünk benne, hogy a prémium illatoknak létjogosultsága van a hazai piacon is, és bízunk abban, hogy ezekkel a termékekkel tovább erősíthetjük a célcsoportunk és a márka közti elköteleződést.” – mondja Thullner Emília, az AXE magyarországi brand managere.
Az üzenet hitelességét egy hivatalos hazai vakteszt is alátámasztja, melyet kifejezetten a termékcsalád érkezésére készítettek, és amiben az AXE Blue Lavender illata a válaszadók szignifikáns többségben nyerte el a tetszését a sokak által ismert Ralph Lauren Polo Blue parfümmel szemben.
A hiteles reakció ereje: vakteszt kampány influenszerekkel és civilekkel

A bevezető kampány első lépéseként az AXE kamerák előtt, egy vakteszt keretében mérte össze illatát egy prémium versenytárssal. A kísérletet ismert influenszerek és hétköznapi emberek részvételével forgatták, teljes titoktartás mellett, a résztvevők nem tudták, hogy melyik márkák illatait tesztelik. A reakciók valóban őszinték és meglepőek voltak – ezt örökítették meg a kampány első videós tartalmai, amelyek jelenleg is futnak a digitális csatornákon.
„Izgalmas kihívás volt egy olyan forgatást szervezni, ahol a résztvevők semmit nem tudtak arról, hogy pontosan miben is vesznek részt. Szerettük volna hitelesen bemutatni, hogy az illat valóban egyedi és különleges – és hogy felveszi a versenyt ismert parfümökkel is.” – mondta Kölcsei Gergely, a kampány kreatív kivitelezéséért felelős Tomorrow Reklámügynökség alapítója.
A kommunikáció új arcai és platformjai
Az AXE 2025-ben is komoly hangsúlyt fektet az influenszer marketingre. A márka arcaiként idén KKevin és Pető Brúnó is csatlakozik a kampányhoz, akik júniustól országos közterületi plakátkampányban is feltűnnek.
A közösségi média aktivitás gerincét továbbra is a TikTok és Instagram tartalmak adják, ahol Miskovits Marci már második éve vezeti a márkakommunikációt kreatív és szórakoztató stílusban. A Fine Fragrance kampány így élőben követhető a célcsoport számára, olyan platformokon és helyeken feltűnve, ahol valóban elérhetők.
Ami még csak most jön
Az AXE az év hátralévő részében is folyamatos aktivitással készül – a közösségi média jelenlét mellett fesztiválmegjelenések, sampling aktivációk, nyereményjátékok és újabb social media kampányok is érkeznek, mind a Fine Fragrance kollekció sikerének támogatására.