Edukációs kampányt futtat a márka, melyen a ReachMedia dolgozott.
Csekkman a Díjnet edukációs kampányának új arca. A figurát a ReachMedia álmodta meg, ezen túlmenően az ügynökség felelt a kampány teljes lebonyolításáért (a kreatív- és médiatervezésért egyaránt). Csekkman feladata, hogy felhívja a figyelmet az online ügyintézés előnyeire. Az augusztus végétől októberig tartó kampány célcsoportját elsősorban a családanyák és a fiatalok jelentik.
„A Díjnet briefje alapján egy nagyon jellegzetes figurát építettünk fel, aki humoros, gyors és segítőkész, így jól képviseli az online számlabefizetés fő előnyeit: a kényelmet, az egyszerűséget és a gyorsaságot. Csekkman hétköznapi szituációkon keresztül mutatja be, hogy mennyi időt és kényelmetlenséget lehet megspórolni a Díjnet szolgáltatásainak igénybe vételével” – mondta el Fialka Krisztina, a ReachMedia cégvezetője.