Ügynökséget választott a világ egyik vezető alkoholipari nagyvállalata

Hírek

A Pernod Ricard a dentsu médiaügynökségét, az IProspectet választotta regionális médiaügynökségi partnerének. Az ügynökségi tendert követő döntés értelmében 2025 januárjától a iProspect látja el a világcég médiatervezési és médiavásárlási feladatait az Európát, a Közel-Keletet és Afrikát magában foglaló EMEA-régióban.

 

A Pernod Ricard, amelynek ital-portfóliójába olyan márkák tartoznak, mint az Absolut, a Ballantine’s, a Beefeater, a Chivas Regal, a Jameson vagy a Mumm champagne, dél-amerikai és kínai médiatevékenységeinek támogatására már korábban kiválasztotta a dentsut.

Bacsa Gábor, az dentsu média ügyfélkapcsolati igazgatója a győztes tender kapcsán elmondta: „Izgalmas kihívást jelent ilyen, a magyar piacon is komoly presztízzsel rendelkező prémiummárkákkal foglalkozni. Örömmel várjuk a közös munkát a Pernod Ricarddal egy fantasztikus múlttal rendelkező brandek pozícióinak további erősítésében.”

Hruska Rita, a Pernod Ricard Hungary marketingvezetője így nyilatkozott az új partnerkapcsolatról: „Nagyon örülünk az új partnerségnek, várjuk a közös munkát. Mindkét vállalat elkötelezett az innováció és a kiváló minőség mellett, amely közös alapot teremt együttműködésünkhöz. Várakozással tekintünk a közös munka elé, amely új lehetőségeket nyit meg, mint például a nemzetközi tapasztalatok hasznosítása vagy digitális innovációs megoldások.”

 

SOCIAL MEDIA