Ügynökséget választott a Carlsberg Csoport

Hírek

A Carlsberg Csoport a dentsu médiaügynökségét, az iProspectet választotta új globális médiaügynökségi partnerének.

 

A döntés értelmében 2024 januárjától az iProspect kizárólagos ügynökségként végzi a hirdetési és marketing kampányokat világszerte, a Carlsberg valamennyi piacán. Az ügynökségi kiválasztást széles körű értékelési folyamatot is magában foglaló tender előzte meg, amelyben az iProspect győzelmét globális méretéből is fakadó stratégiai képességei, a médiatervezésben alkalmazott innovatív, adatalapú megközelítése, és figyelemre méltó, sikeres referenciái biztosították.

A Carlsberg célja az új együttműködéssel egy olyan integrált médiastratégia kialakítása, amely hatékony, az ügyfelek érzelmeire megfelelően hangolódó kampányok révén a csoport márkái a jövőben is megőrizhetik releváns és befolyásos jellegűket az összes érintett piacon. A feladat összetettségét jól jelzi, hogy a 150 országban jelen lévő Carlsberg 140 sör- és egyéb márka birtokosa, melyek közül itthon a legismertebbek a Carlsberg, a Tuborg, a Kronenbourg 1664, a Grimbergen, illetve a Somersby.

„Nagy izgalommal várjuk a közös munkát a magyar piacon is komoly ismertségnek örvendő Carlsberggel – kommentálta a győztes tendert Tájnel Gábor, az iProspect Business Directora. – Már a pályázat folyamán meggyőződhettünk arról, hogy megbízónkban igényes, a brandépítésre komoly hangsúlyt fektető partnerre leltünk, akinek azt a stratégiai törekvését, hogy a piacon a legsikeresebb és legvonzóbb sörfőző cég legyen, örömmel támogatjuk a média elérhető legprofesszionálisabb eszközeivel.”

A Carlsberg globális médiaügynökségi feladatait az elmúlt években az Initiative látta el.

 

Fotó: Carlsberg 

 

SOCIAL MEDIA