Elstartolt az OTP Bank lakásmegoldások kampánya, amelyet a Café Communications csapata készített. TVC mellett Out-of-Home, fióki és online felületeken fut a kampány.
A tavaly év végén bevezetett új platform keretében elindult a lakásmegoldások kampány is, aminek központi gondolata a következő lépés megtétele. Mindenkinek vannak lakáscéljai: van, aki felújítaná konyháját vagy épp a fürdőszobáját, más költözéssel kerülne közelebb az álomotthonához. Az OTP Bank megfelelő pénzügyi segítséget tud nyújtani, bármilyen lakáscél eléréséről is van szó.
Kampánycél: A kampány fő célja, hogy inspiráljuk azokat, akiknek a következő lépés lakáscéljaik megvalósítása. Az egyes jelenetekben olyan élethelyzetek és igények jelennek meg, amelyek sok néző számára ismerősek lehetnek, így ha bennük is megszületett a vágy, hogy változtassanak életterükön – akár felújításról, akár új lakás vásárlásáról legyen szó –, arra buzdítjuk őket, hogy forduljanak az OTP Bankhoz.
Kreatív koncepció: „Mindenki megtalálhatja azt az otthont, amit igazán szerethet. Akár a felújítás, akár a költözés viszi hozzá közelebb, az OTP Bank pénzügyi megoldásai segítenek a cél felé vezető lépések megtételében, a tervezgetési fázistól a megvalósításig. Alapvetően arra törekszünk a platformváltás óta, hogy olyan filmek szülessenek, amelyek az embereket a következő lépéseik megtételére inspirálják, hogy bátran megtehessék ezeket, míg az OTP Bank egy biztos hátteret ad ehhez. A filmek vizualitásában is egy modern, mai világot képviselünk” – mondja Várkonyi Eni, a Café kreatívigazgatója.
A kampány fő üzenete: Legyen szó a már meglévő lakás felújításáról, ház bővítéséről vagy új otthon vásárlásáról, az OTP Bank segít ügyfeleinek álmaik megvalósításában.
Érdekesség, behind the scenes: Az OTP Banknak minden felmerülő igényre van személyre szabott pénzügyi megoldása, ami megkönnyíti a tervezést. Erre reflektál a film dinamikus képi világa, a látványosan átalakuló terekkel és bútorokkal. A készítők visszanyúltak a klasszikus filmes trükkökhöz, amibe beemelték a modern, digitális technikát is. A több különböző jelenet 30 másodpercbe való belesűrítéséhez a trükkök tűpontos, precíz megtervezése elengedhetetlen volt.
Alkotók listája:
MEGBÍZÓ: OTP Bank
Marketingkommunikációs csoport vezető: Németh Anna
Márkamenedzsment csoport vezető: Hamza Kata
Marketingkommunikációs product owner: Marosi Krisztina
Marketingkommunikációs szenior szakértő: Borbély Eszter, Szűcs Milán
KREATÍVÜGYNÖKSÉG: Café Communications
Kreatívigazgató: Várkonyi Eni
Art director: Györgyfi Róbert
Szövegíró: Hlavaty Tamás, Lázár Zsolt
Account Director: Kistamás Veronika
Senior Account Manager: Nagy Tamás
Account Manager: Reich Ida
Stratégia: Ónody Boglárka
COO Media Services: Király Anita
Media Account Director: Debreczy Réka
Senior Digital Performance Manager: Weinper Fanni
PRODUKCIÓ
Produkciós cég: Café Communications
Producer: Hutlassa Tamás
Line producer: May Gábor
Gyártásvezető: Fixek Eszter
Rendező: Mednyánszky René „Menzkie”
DOP – Rácz Dániel „Doxi”
Operatőr: Nagy Marcell
Vágó: Gothár Márton
Colorist: Vándor Ádám / Spájz
Utómunka szakértő: Nagy Miklós / Melon FX
VFX: Szeremley Ákos / Melon FX
Hangutómunka: Gaston Studio
Látványtervező: Pataki Tamás
Zene: Fodor Máriusz