„Tíz év alatt az internetes kereskedelem meghatározó szegmenssé nőtte ki magát Magyarországon”

Hírek

Több mint 200 ezerre emelkedett a 13 ezer terméket kínáló SPAR online shop felhasználóinak száma öt év alatt. A vállalat szolgáltatása kétszáz településen érhető el. Emellett 33 városban áruházi átvétellel is elvihetőek a megrendelt termékek.

 

„Tíz év alatt az internetes kereskedelem meghatározó szegmenssé nőtte ki magát Magyarországon. Hazánk egyik vezető, folyamatosan új innovációkat kereső kereskedelmi vállalataként a SPAR Magyarország öt évvel ezelőtt indította el online boltját. Büszkék vagyunk rá, hogy a SPAR online shop forgalmát évről-évre növelni tudtuk, és tavaly is sikeres évet zártunk. Online áruházunk vásárlóinak száma pedig ma már meghaladja a 200 ezret. Belső felméréseink alapján vevőink kedvelik a SPAR online shopot, vevőszolgálatunkat és a kiszállítást pedig gyorsnak és felkészültnek értékelik. A jövőre nézve a vevőink számának további növelése mellett fontos célunk a szolgáltatás kiterjesztése újabb térségekre” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A SPAR online shop az ország több mint 200 településen szállítja házhoz a megrendelt termékeket. A kiszállítás 35 ezer forint felett ingyenes, egyéb esetben településtől függően 499 és 1299 forint közötti összegért viszik házhoz a futárok a megrendelt csomagokat. Emellett 33 város összesen 36 INTERSPAR hipermarketében és 4 SPAR szupermarketében működik a drive-in szolgáltatás. Ez azt jelenti, hogy a megrendelt termékeket ezekben az üzletekben, egy külön erre a célra kialakított területen személyesen vehetik át a vásárlók.

Mint Maczelka Márk elmondta: a több mint 200 ezer felhasználó közül legtöbben Budapestről és az agglomerációból regisztráltak. Gyakorlatilag minden korosztály számára népszerű a minőségi, friss áruválasztékot kínáló online áruház. Elsősorban olyanok választják az online vásárlást otthonuk kényelméből, akik a nagyobb bevásárlásaikat nem szeretnék, vagy nem tudják maguk intézni, ezért élnek a házhoz-szállítás, vagy a drive-in átvétel lehetőségével.

A SPAR online shop kínálatában jelenleg mintegy 13 ezer termék található, a választék követi az INTERSPAR hipermarketek – az online shop teherautóival kiszállítható – áruválasztékát. A legnépszerűbb termékek közé az üdítők és a tejtermékek tartoznak. Ezeken kívül már műszaki cikkeket, játékokat, valamint kerti és szabadidős eszközöket is rendelhetnek a vásárlók. Az élelmiszerekkel ellentétben a non-food termékek esetében nincs lehetőség áruházi átvételre, viszont a szerződött partnerek közreműködésével az ország bármely pontjára kérhető kiszállítás.

Összhangban a vállalat környezettudatosságra törekvő működésével az online shop esetében is fontos cél a fenntarthatóság. A vállalat éves szinten mintegy 3 tonna papírt takarít meg azzal, hogy az online vásárlások esetében digitális szállítóleveleket használ. Ezen felül a futárok visszaveszik a korábbi kiszállításokkor használt papírcsomagolást, amelyeket aztán szelektíven hasznosít a vállalat – írják.

 

SOCIAL MEDIA