Az elmúlt hónapok így vagy úgy, de minden család életére hatással voltak. Rengeteg pozitív változás is történt, több régi berögződés helyét vette át valami új, valami előremutató. A Magyar Telekom a legújabb kampányában ezeknek az átalakulásoknak az egyikét ünnepli, és segíti ezáltal a továbbélésben: a tényt, hogy az apák több időt tölthettek együtt a családjukkal, hogy jobban jelen lehettek a gyerekeik életében.
Íme, az Apamódszer
A több együtt töltött idő pedig a sajátos, apa-féle nevelési módszereknek és az izgalmas apa-gyerek élményeknek is kedvezett: mert bár az apák és az anyák egyformán szuperül helytállnak a legkülönbözőbb helyzetekben, a megoldásaik közel sem egyformák.
Az apák a legtöbb szituációra spontánul, ösztönösen, lazán reagálnak, és ha tanácsra van szükségük, szakértői könyvek helyett inkább a digitális világhoz fordulnak. Ebből a hozzáállásból pedig számtalan egyszerre vicces, egyedi és izgalmas megoldás születik – ez az apák módszere, ez az Apamódszer, amiből persze annyi féle létezik, ahány család van.
Korlátlanság a kifogyhatatlan Apamódszerekhez
Hogy ezek a végtelenül kreatív megoldások sohase fogyjanak el, a Magyar Telekom korlátlan mobilnettel segíti az apákat. És mivel azt is tudjuk, hogy minden apa más, a netcsomag mellé sok vagy kevés beszélgetés választható – ahogyan a helyzet és az apák megkívánják.
A számtalan Apamódszer közül néhányról tévészpotban mesélünk, print és online anyagaink pedig azt hangsúlyozzák, hogy a korlátlan mobilnet és a digitális világ milyen sokféle megoldási lehetőséget ad az apák kezébe. Ezenkívül, mivel minden forradalmi módszernek megvan a maga arca, az Apamódszert is ismert és hiteles influencer arcokkal népszerűsítjük, akik egy aktivitással összekötött kontentsorozatban, digitális eszközök segítségével oldják meg a legkülönbözőbb, gyerekkel kapcsolatos kihívásokat.
Az alkotók listája
Megbízói oldal:
Ügyfél : Magyar Telekom
Márkakommunikációs Igazgató : Szabó Béla Attila
Szegmens Kommunikációs Vezető : Kovács András Péter
Kampánymenedzser : Baross-Buzási Eszter
Media Expert : Istenes Nikolett
PR Expert : Soós Edina
Social Expert : Katus Krisztina
Ügynökségek
Ügynökség: DDB
Kreatívigazgató: Galácz Karolina
Senior Copywriter: Tóth Dorottya, Csikó Boglárka
Senior Art Director: Gillotte Emese
Designer: Kovács Bálint
Strategic Director: Gál Sarolta
Strategic Planner: Domonkos Eszter
Client Service Director: Simon Detti
Account Director: Palla Orsolya
Senior Account Manager: Ferich László
Senior Producer: Kemenyiczki Alexandra
Gyártó: Kinomoto
Rendező: Kostil Luka (KNPRVD)
Operatőr: Nagy Marcell
Executive Producer: Szijártó Panni
Producer: Dreissiger László
On Set Producer: Ráday Péter
Gyártásvezető: Verbovszki Fanni
Látványtervező: Illés Richárd
Stylist: Kovács Flóra
Vágó: Gothár Márton
Colorist: Gaál Lacó
Médiaügynökség: Wavemaker Hungary
Strategic Client Lead: Ócsai Zsuzsa
Senior Strategic Media Planner: Jenei Tímea
Digital Lead – Malonyai Károly