Főoldal/Tejszínhub

Magyar csapat készítette a Ferrari reklámfilmjét

A Ferrari a földkerekség talán legismertebb márkája, éppen ezért sportautóinak és a névhez tartozó termékeknek ritkán készítenek reklámfilmeket, hiszen az ágaskodó ló már saját magát eladja. Sok-sok híresség örömmel fogadná, ha a Ferrari termékeit reklámozhatná, de ezúttal nem egy világsztár kapott felkérést, hanem honfitársunk, Tordai István a SportVerda című magyar autós tévéműsor műsorvezetője kapta meg […]

Tovább olvasom

A Taco Bell szósz életet mentett a terepjáróban

A múlt héten bejárta a világsajtót az Egyesült Államokban, Oregonban a hóviharban ragadt férfi és kutyája csodálatos megmenekülésének története, aki öt napon át Taco Bell csípős szószon élt (vélhetően valamennyit a kutyus is kapott a túlélés érdekében). Ennek hatására a Taco Bell étteremlánc be is jelentette, hogy egy éven át ingyen adja az ételt és […]

Tovább olvasom

Nemi szerepek: hatvan éve született Barbie

Már hatévesen megrendül a lányok saját magukba vetett hite a társadalmi sztereotípiák hatására. Egy, a kislányok személyiségfejlődését vizsgáló amerikai kutatás szerint a nemi szerepekkel kapcsolatos beidegződések már ekkor korlátok közé szoríthatják az önbizalmat és a karrierálmokat. Nem ritka ugyanakkor az sem, hogy a szülők is „rásegítenek” a folyamatra akár a játékválasztással, akár a gyerek tehetségével […]

Tovább olvasom

Változik a Chicken McNuggets receptje

Az év elején itthon is megújult a McDonald’s egyik legnépszerűbb terméke, a Chicken McNuggets®. Az eddig is 100 százalékban hazai forrásból származó csirkemellfilé felhasználásával készült termék receptúrája egyszerűbb lett, miközben a nagyszerű íz változatlan maradt. A lépés hátterében azok a vállalások állnak, amelyeket az étteremlánc korábban a családok iránti elkötelezettségének megerősítése érdekében tett. A McDonald’s […]

Tovább olvasom

Nőnapi műszakok a Bridgestone-nál

Virágcsokor mellett egy tavaszi sminkelés élményével is kedveskedik munkatársnőinek a Bridgestone a nőnap alkalmából. Az abroncsgyár március 8-án és 11-én is rendhagyó műszakokat szervez, amelyek során a cégnél dolgozó hölgyeket sminkes szakemberek szépítik meg. A különleges meglepetéssel a Bridgestone célja az, hogy a munkanapnak számító nőnapot kiemelje a hétköznapok sorából azért, hogy munkatársnői ezen a […]

Tovább olvasom

A klímaváltozás és a konteó is foglalkoztatja a magyarokat

A klímaváltozást a bőrünkön érezzük, és aggódunk az emberiség sorsa miatt, az összeesküvés-elméletek pedig mindig érdekesek – derül ki a Filter.hu látogatói által indított legnépszerűbb gyűjtőoldalakat böngészve. A magyar fejlesztésű hírgyűjtő platformon a felhasználók saját oldalt hozhatnak létre kedvenc témájukhoz kapcsolódóan. A funkció a jövőben közösségi élménnyé teheti a hírkeresést. A globális felmelegedésről oldalt készítő […]

Tovább olvasom

A Converse nőnapi kampánnyal üzen

A Converse „All The Stories Are True” kampánya keretében március 8-án, a nemzetközi nőnapon a világ több mint 365 Converse üzletében a nők fehér Chuck Taylor tornacipőkre írva fogalmazhatják újra, mit jelent számukra nőnek lenni 2019-ben. A magyarországi eseménynek a Converse Westend üzlete ad otthont. Az aktivitást a márka legújabb, „Love the Progress” kollekciója inspirálta, […]

Tovább olvasom

Gourmet szendvicsek és különleges saláták a töltőállomásokon

Balzsamecetes-mustáros cézársaláta, kacsamájpáté briósban, tonhalsaláta és pulled pork: miután több mint 162 ezer, Palágyi Eszter által tervezett prémium szendvicset vásároltak meg a töltőállomásokon, az OMV idén márciussal megújította a koncepcióját. A gourmet szendvicsek mellett most már a Michelin-csillagos Costes séfjének salátái közül is választhatunk. A legújabb saláták amellett, hogy tápláló és egészséges alternatívát nyújtanak bármely […]

Tovább olvasom