Augusztus elsejétől a Red Bull Pilvakert és a Liszt Remix-et is életre hívó Takács Ákos a Red Bull Hungária Kft. marketing managere.
Takács Ákos 2008-ban csatlakozott a Red Bullhoz, az első két évben diák brand managerként a Corvinust képviselte és már ekkor is olyan események lebonyolításában vett részt mint a Forma-1-es verseny és a Red Bull Air Race. 2010-ben kulturális managerként folytatta a munkát, saját ötlete nyomán Liszt Ferenc születésének 200. évfordulójára létrehozta a zeneszerző előtt tisztelgő Liszt Remixet, majd egy évvel később útjára indította a Red Bull Pilvakert. A showműsor minden március 15-én, a XXI. század nyelvén, hazai előadók közreműködésével szólaltatja meg a legnagyobb magyar irodalmi alkotók műveit, ezzel is közelebb hozva a fiatalokhoz a klasszikus verseket.
Takács Ákos 2013 óta irányítja a Red Bull Hungária marketing osztályának működését, e pozícióban ő felel a cég sporteseményeinek lebonyolításától a kulturális programokon át egészen az egyetemistákat célzó aktivitásokig. A jövőben a munkát marketing managerként folytatja.