Szívszorító címlap a Besttől a mellrák elleni küzdelem világnapján

Hírek

Rózsaszínre vált és az emlőrák elleni küzdelem fontosságára szólít fel a Best. A magazin legfrissebb lapszáma éppen október elsején, a mellrák elleni küzdelem világnapján jelenik meg, és a heti címlapsztár, Fresh Andi szívszorító történetén keresztül helyezi fókuszba a rettegett betegséget. A gyógyulófélben lévő énekesnő a következő hetekben naplóbejegyzések formájában osztja meg az olvasókkal történetét. A cikksorozaton kívül a Central Médiacsoport hetilapja az Országos Onkológiai Intézet kiemelkedő munkájára is ráirányítja a figyelmet, és egymillió forintos adománnyal segíti az intézményt.

 

A nemrégiben megújult BEST küldetése, hogy egyrészt közelebb hozza a hétköznapi emberekhez a sztárok valódi, bensőséges életét, másrészt pedig az, hogy az aktuális lapszámokban szereplő hírességek a saját történeteiken keresztül támogatást és segítséget is nyújtsanak az olvasók számára.

A magazin legfrissebb lapszámának címlapján Villányi Andrea, a Fresh Andiként ismert énekesnő ország-világ elé kiállva próbál erőt, hitet és reményt adni a daganatos betegségekkel küzdők számára. Andi ugyanis kilenc hónapja vívja a mellrák elleni csatáját.

„Emlékszem, amikor a nyár közepén Andi felhívott, s azt kérte, hogy ne a szerkesztőségben találkozzunk. Először arra gondoltam, babát vár. Aztán megláttam baseball sapkában és rövid szőke parókában… Még három alkalom volt hátra a kemoterápiájából, de ő már akkor azt szervezte, hogy ha meggyógyul, hogyan támogathatja a sorstársait. Ebben kérte a segítségünket. Ereje és a sorstársaiért való küzdelme példaértékű. Andi története pedig sajnos bármikor és bármelyikünk történetévé válhat” – nyilatkozta Takács Gabriella, a Best főszerkesztője.

Az emlőrák Magyarországon közel minden tizedik nőt érinti valamilyen szinten az élete során, ráadásul a hölgyek körében a második leggyakrabban előforduló daganatos megbetegedés. Éppen ezért fontos a Best magazin számára, hogy október elseje, a mellrák elleni küzdelem világnapja, valamint a „rózsaszín hónap” alkalmából a szűrővizsgálatok fontosságára szólítson fel mindenkit. A nemes cél érdekében a gyógyulófélben lévő énekesnő a következő hetekben naplóbejegyzések formájában osztja meg az olvasókkal történetét. A cikksorozaton kívül a Central Médiacsoport hetilapja az Országos Onkológiai Intézet kiemelkedő munkájára is ráirányítja a figyelmet, és egymillió forintos adományt ajánl fel az intézménynek.

 

SOCIAL MEDIA