Szeptember végéig nyitva a nevezési lehetőség a nemzetközi Mediaspace Global Changemakers’ Awardsra

Hírek

A Mediaspace.global azzal a céllal hozta létre a Global Changemakers’ Awardot, hogy a gyorsan változó technológiai, piaci és szabályozási környezetben a progresszív megoldások felszínre kerüljenek és a Mediaspace globális szakmai network erejével tovább terjedjenek.

 

A kezdeményezés bárhonnan a világból várja a nagyvállalatok, a kkv-k és a startupok új marketing-, media- és reklámprojectjeit, esettanulmányait, technológiai, business intelligence és egyéb új megoldásait négy kritikus és jelentős transzformációt mutató kategóriában a média és reklám területén:

  1. Digitális Reklámozás
  2. Mesterséges Intelligencia (AI)
  3. Monetizáció
  4. Fenntarthatóság & hatékonyság

A verseny különlegessége, hogy a pályázók meghívást kapnak a Mediaspace Global Changemakers’ Summitra is, ahol az interaktív virtuális fórum nemzetközi bemutatkozást és hozzászólási lehetőséget biztosít számukra is, mint minden résztvevőnek.

„A Mediaspace Global Changemakers’ Awards több mint egy díj – lehetőség arra, hogy a pályázók bekerüljenek döntéshozók és innovátorok globális vérkeringésébe és magas színtű szakmai beszélgetésébe a Mediaspace.global révén” – mondta Hamish Sandison, a Mediaspace.global elnöke.

 

A Mediaspace Global Changemakers’ Summit 2024-ről

A második alkalommal megrendezett invite-only csúcstalálkozó olyan média-, marketing- jogi és technológia vezetőknek és innovátoroknak szól, akik felismerik a média- és reklámszektorban zajló jelentős átalakulásokat a piaci, technológiai és szabályozási hatások miatt, valamint szeretnének naprakészek maradni vagy a piac előtt járni. A Mediaspace Global Changemakers’ Summit idén 2024 október 30-án lesz hibrid módon, azaz virtuálisan és emellett személyesen Londonban.A találkozón olyan cégek képviselői vesznek részt, mint a Rakuten Viber, World Media Group, Publicis, Mindshare, vagy az Uber, hogy találkozzanak média, marketing, ad tech, adatvédelem, versenyjog és szerzői jog területén dolgozó döntéshozókkal, szabályozókkal és innovátorokkal.

 

SOCIAL MEDIA