Magyar adtech-cég a nemzetközi szakmai verseny döntőjében

Hírek

Döntőbe került a |related| Natív Hirdetés a Native Advertising Institute nemzetközi Native Advertising Awards 2023 versenyén.

 

A 2020-ban indult |related| Natív Hirdetés alapítója, Papp László 2022 végén elérkezettnek látta az időt arra, hogy a nemzetközi piacon is megmérettessenek. Első lépésként 2023 januárjában beneveztek a Native Advertising Institute nemzetközi versenyére a platformok kategóriájában.

A Native Advertising Awards a legnagyobb nemzetközi díj a natív hirdetések kategóriájában. “A díj a leginspirálóbb, leghatékonyabb és legkreatívabb natív projecteket díjazza minden évben, és már a döntőbe kerülés jelentős teljesítmény” – mondja Jesper Laursen, a Native Advertising Institute ügyvezetője.

A Native Advertising Awards 2023-as shortlistjeiről pénteken jött tájékoztatás, most először hazai érintettséggel, ugyanis a |related| bekerült a nemzetközi verseny döntőjébe a natív hirdetési platformok/netwörkök kategóriájában. A döntőbe minden kategóriában öt cég kerül, a |related| olyan mezőnyben versenyez, ahol rajtuk kívül ausztrál, belga, finn és amerikai adtechcégek vannak jelen.

A döntőbe kerülés azt jelenti, hogy a |related| esélyes a Native Advertising Awards 2023-as fődíjára is „Native Advertising Platform/Network of The Year” kategóriában.

Papp László, a |related| alapítója így nyilatkozott a hír hallatán: „Kimondatatlanul büszke vagyok, hogy első nemzetközi pályázatunkkal döntőbe kerültünk a Native Advertising Institute versenyében. Ez óriási lehetőség a nemzetközi terjeszkedési terveink szempontjából egyaránt. Nagyon várjuk a májusi 10-i díjkiosztót!”

A |related| pályázatában Róth András független tanácsadó működött közre, a nemzetközi piacra nyitásban és B2B-kommunikációban a Whitereport és a Mediaspace.global szakemberei segítik a magyar innovációt.

 

Fotó: |related| Natív Hirdetés

 

SOCIAL MEDIA