A Márkamonitor decemberi számában megjelent Talent management összeállításunkban arra kerestünk választ, hogyan menedzselik a televíziók a legnépszerűbb arcaikat ( cikk első részét itt, második részét itt olvashatják), az áttekintés után pedig néhány fontos „televíziós arcot” meg is mutattunk. A kisinterjúkat most online is megjelentetjük. Mai beszélgetőpartnerünk Stohl András.
Színpadi szerepeidről végtelen hosszú listát lehetne írni, a Vígszínházban és a Centrál Színházban most is tíznél több darabnak a címlapján szerepelsz. Hogy bírod energiával?
Gyakorlatilag harminc éve vagyok már a pályán, és azt lehet mondani, hogy mindig ilyen megterhelés volt. Szerencsére sosem volt kisebb. (Nevet.) Talán azt is mondhatnám, meg lehet ezt szokni, de tény, hogy ha nem lenne olyan naptárrendszerem, amivel ez működik, akkor komoly gondok lennének. Össze kell hangolni nap mint nap a színházat, a tévét, a szinkront és nem utolsósorban a családi életet. Vannak napok, amikor átfut rajtam, hogy fizikailag talán kevésbé lenne megterhelő a kevesebb előadás, de a közönség dönt, és ők imádják a darabokat szerencsére.
A televízió képernyőjén vezettél már kvízshow-t, realityt, vetélkedőt, nagyszabású zenés-táncos produkciókat. Melyik műfaj áll hozzád a legközelebb?
Mindegyiket nagyon szeretem, és mindegyikben teljesen más jelent kihívást. Választani nem szeretnék, inkább onnan közelíteném meg, hogy a teljesítményalapú műsorok, mint a Dancing, a szívem csücske, hiszen ezekben nem lehet „megúszni” a munkát.
Nemcsak műsorvezetőként, hanem versenyzőként is kipróbáltad magad több produkcióban. Civilben is versengő alkat vagy?
Igen, maximálisan. A családom és a barátok is egyöntetűen erősítenék ezt meg. Nagyon rosszul viselem a vereséget, és én tényleg olyan vagyok, aki ezer százalék munkát pakol mindenbe bele.