#StepIntoMARNI – izgalmas multibrand kollaboráció

Hírek

A Marni divatház négy ikonikus cipőmárka lábbelijeit tervezte újra a Zalando számára készített limitált kollekcióhoz.

Az olasz luxusmárka négy, teljesen eltérő stílusú és funkciójú lábbelimárka, a Dr. Martens, a Reebok, a Timberland és a Vans modelljeit gondolta újra az online kereskedő számára. A Step Into MARNI kollekció darabjai az ismert eredeti formákat újszerű anyaghasználattal, pasztellszínekkel és ironikus Marni-stílusjegyekkel ötvözik, így kifinomult, de művészi és modern darabok jöttek létre, amelyeket nők és férfiak egyaránt viselhetnek.

 

A közös márkázásra vegyes megoldások születtek a kollekción belül

„A Marnival és a partnermárkákkal együtt valami kiemelkedőt, váratlant és felforgatót akartunk csinálni. Számunkra, mint online divatkereskedő számára fontos volt, hogy a megfelelő designer márkával álljunk össze és valami különlegeset alkossunk a vásárlóinknak” – mondta Jolanda Smit, a Zalando márkakommunikációs vezetője.

Az október 27-étől kizárólag a Zalandonál elérhető limitált kollekciót 360 fokos kommunikációs kampány is támogatja.

<

A kollekcióval első alkalommal a berlini Bread&Butter-en, kiterjesztett valóság-megoldás segítségével ismerkedhetett meg a közönség.

SOCIAL MEDIA