Startupokkal foglalkozó divíziót indít a FLOW PR

Hírek

Az ENGINY az induláskor, az ügyfélszerzésben és a befektetők elérésében segíti az ügyfeleit.

Az ENGINY az induláskor, az ügyfélszerzésben és a befektetők elérésében segíti az ügyfeleit, akik a rendelkezésükre álló órakeretet tetszés szerinti ütemezésben hívhatják le.

Az ENGINY induló startupoknak, valamint kis- és középvállalkozásoknak kínál integrált kommunikációs csomagot: ügyfelei ugyanazokat a szolgáltatásokat vehetik igénybe, mint a FLOW PR multinacionális partnerei. Fontos különbség azonban, hogy az ügyfelek az első hat hónapos időszakban jelentős árkedvezményt kapnak, ráadásul tetszőleges ütemezés szerint hívhatják le a rendelkezésükre álló órakeretet. Felhasználhatják stratégiaalkotásra, arculattervezésre, szövegírásra, sajtó- és rendezvényszervezésre, valamint teljeskörű online- és közösségi média menedzsmentre is: bármilyen feladatra, amire szükségük van az indulásnál.

„Feltérképeztük, hogy mit engedhet meg magának egy induló startup vagy egy kisvállalkozás, és a visszajelzések alapján alakítottuk ki a szolgáltatáscsomagunkat. Az első periódusban jelentős árkedvezményt adunk, a médiapartnereinkkel együttműködve pedig kreatív és költséghatékony kampányokat tudunk letenni ügyfeleink asztalára” – magyarázta Halász Ambrus kreatív igazgató (a képen), aki arra is rámutatott: az új divízió létrehozásával a FLOW PR minden tehetséges, vállalkozó szellemű fiatalt szeretne támogatni a kibontakozásban. „Egy startup sikeres elindulásának a professzionális kommunikáció éppúgy alapfeltétele, mint egy eredeti ötlet vagy egy jó üzleti terv” – tette hozzá az ENGINY vezetője.

Amennyiben az első féléves időszak mindkét fél számára sikeresen zárul, és a kampány eredményessége az ismertségnövelés mellett az értékesítésben is kimutatható, az ENGINY személyre szabott ajánlatot ad ügyfeleinek a közös munka folytatására.

Az ENGINY stratégiai partnere a Drukka Startup Studio, amely 2015-ben csaknem 10 cég indulását támogatta: közülük már 5 kapott ún. seed-befektetést (kb. 50-130 millió forint értékben). Jelenleg 8-10 kezdeti fázisban lévő startupot segítenek, és még az idén tervezik további 5-6 elindítását.

„A Drukkát már az ötlet megszületésének pillanatában felkereshetik a tehetségek, ugyanis az a célunk, hogy minél több, ún. preseed fázisban lévő vállalkozásnak segítsünk. Bízunk benne, hogy a portfóliónk sikere ösztönzőleg hat azokra, akiknek épp a kezdeti lépések során lenne szükségük támogatásra” – magyarázta Bohner Tamás, a Drukka alapítója.

A Drukka segítette többek között a Tickething online piactér, az EZ Expressz újgenerációs futárszolgálat, a Rendi takarításközvetítő és a Neatly lakástextil-kezelő szolgáltatás piacra lépését: a pár hónap alatt felépített startupok ma már a nemzetközi terjeszkedéseket készítik elő.

SOCIAL MEDIA