Sikeres magyar márkát vesz az ALDI

Hírek

Ezzel hazai története során először szerez tulajdonjogot egy magyar brandben, amellyel évek óta sikeresen működik együtt.

A diszkont filozófia megalkotójaként az ALDI folyamatosan magas minőségű, innovatív termékeket nyújt vásárlói számára tartósan alacsony áron. Áruházláncunk sikerének egyik alapkövét a kizárólag az ALDI üzletek polcain elérhető saját márkás termékek jelentik, amelyek kínálatunk mintegy 80%-át teszik ki: az ALDI nem csupán az élelmiszer, hanem a non-food termékkategóriában is kínál saját márkákat, így minden vásárlói célcsoport számára olcsó és megbízható megoldást nyújt – áll a cég pénteki közleményében.

Az ALDI saját márkás termékeinek nagy részét a vállalatunk által meghatározott specifikáció és minőségi követelmények alapján neves gyártók állítják elő. Szigorú minőségellenőrzésünk során a gyártástól a polcra kerülésig folyamatosan nyomon követjük az áru útját, vizsgálataink mind a termékekre, mind azok gyártóüzemeire kiterjednek – írják.

Közlésük szerint az ALDI arra törekszik, hogy minél több magyar, illetve hazai terméket kínáljon üzletei polcain, ezért már 2008-as magyarországi piacra lépése óta különösen a friss tej, a tőkehús és a zöldség-gyümölcs területén magyar beszállítóktól vásárol termékeket. A kezdetek óta beszállítójuk az Alföldi Tej Kft., amely immár közel negyven termékünk esetében biztosítja a garantáltan magas minőséget és a fogyasztók által keresett és elvárt magyar ízvilágot. Ebben az évben az ALDI a biotejet is magyar beszállítótól fogja beszerezni, így Magyarországon az ALDI lesz az egyetlen kiskereskedelmi lánc, amelyben valamennyi kiszerelésű friss és UHT tej, továbbá minden típusú trappista sajt magyar termék lesz.

Az Alföldi Tej 2015-ben hozott létre egy, a tejtermékek piacán egyedi márkát, a Kokárdásbrandet, amely piros-fehér-zöld kokárdával szimbolizálja, hogy az Alföldi Tej 100%-ban magyar alapanyagot dolgoz fel, Magyarországon, magyar munkaerővel. A Kokárdást kizárólag az ALDI forgalmazza. Elsőként a Kokárdás 1,5 százalékos UHT teje került be az ALDI boltokba, ma már pedig 12 Kokárdás termék – például natúr és gyümölcsös joghurtok, vaj, tejföl, főzőtejszín, kancsós tej, túró – közül választhatnak a vásárlók. A márka kedveltségét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy 2017-ben a fogyasztók visszajelzése alapján megkapta az Év Terméke Díjat. Az ALDI ezért úgy döntött, hogy megvásárolja az Alföldi Tej Kft.-től a Kokárdás márkát és közel kétszeresére növelve tovább bővíti a márka kínálatát. Az Alföldi Tej vezetői bíznak benne, hogy a brand átadásával további sikeres termékeket tud majd az ALDI a piacra hozni, amelyek megerősítik a vásárlók ALDI-ba és a magyar termékekbe vetett hitét és bizalmát.

A Kokárdás márka megvásárlásával platformot hozunk létre tejtermék-kínálatunk további bővítésére, és a hazai fogyasztók igényére reagálunk, akik egyre jobban keresik a kedvező árú magyar termékeket üzleteinkben. A Kokárdás mindennek tökéletesen megfelel, hiszen már a csomagolásról is egyértelműen látszik, hogy magyar termék, a kiszereléseket és az árazást pedig úgy alakítottuk, hogy kategóriájában a legtöbb előnyt nyújtsa a vásárlóknak. Köszönjük az Alföldi Tej Kft.-nek, hogy a Kokárdás márka innovációjával hozzájárultak az ALDI-vásárlók elégedettségének további növeléséhez – idézik Bernhard Haidert, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatóját.

Az Alföldi Tej Kft és az ALDI Magyarország Bt. kapcsolata több mint 10 éve kezdődött. A 2003-ban 23 tejtermelő gazda által alapított Alföldi Tej Kft az diszkonthálózat 2008-as piacra lépésének évében megkezdte az első termék beszállítását. A beszállított termékek köre évről évre bővült. A kialakult jó kapcsolat eredményeként mindkét vállalat stratégiai partnerként tekint egymásra. 2018-ra több mint 100 magyar tejtermelő gazda csatlakozott az Alföldi Tej Kft sikeres modelljéhez. A vállalat által gyártott termékek mind magyar alapanyagból, magyar munkaerő által, Magyarországon előállított termékek. 2017-ben az árbevétel elérte az 53 milliárd forintot, a két gyárban a munkavállalói létszám pedig a 630 főt. A termékek folyamatos elismerésben részesülnek, mint például a Superbrands, a Best Buy, vagy az Év Terméke Díj – közölte Mélykuti Tibor, az Alföldi Tej Kft. ügyvezető igazgatója.

SOCIAL MEDIA