Jamie reklámfilmgyártásba fog, Ramsay online ügynökséget keres, Párizsban pedig food truck-ra száll a Michelin-csillagos séf.
Jamie Oliver olyan céget alapított, amelynek egyetlen feladata reklámfilmek gyártása lesz – írja a CampaignLive. A széles nemzetközi repertoárt felvonultató, olaszkonyha- és egészségeséletmód-függő szakácskirály cége talán ezért is nyerte a keresztségben a Fat Lemon nevet. Noha profiljukba nem kizárólag főzéssel és konyhával kapcsolatos hirdetések vágnak majd, minden bizonnyal ebbe az irányba (is) tolja majd a szekeret, hogy értelemszerűen teljes hozzáférést kapnak Jamie más vállalkozásainak eszközeihez, erőforrásaihoz.
Igazgatói stallummal a cég egyik oszlopa lesz Dexter Fletcher, akit nem annyira a reklámszakmából, mint a filmvászonról/tévéképernyőről ismerhet a nagyközönség. Gyerekszínészként kezdte, nyolcévesen ő volt A nyomorultak televíziós változatának Gavroche-a, két évtizeddel rá pedig A ravasz, az Agy és két füstölgő puskacső Szappanjaként láthattuk viszont.
A szakma szókimondó rosszfiújaként ismert másik sztár cége, a Gordon Ramsay Holdings viszont éppen ügynökséget keres, mégpedig az étteremmárka online kampányainak megalkotására – olvasható a portál egy másik beszámolójában. A cikk szerint egyelőre annyit tudni, hogy kezdeti fázisban tart a pitch.
Mindeközben Párizsban ételosztó kisteherautókat (food truck) indít útjára az egyik legkreatívabb, Michelin-csillagos francia séf, Marc Veyrat és a munkahelyi étkeztetéssel foglalkozó MRS cég – írja az MTI. A mozgó járművekből kínált többfogásos, helyi alapanyagokból készült bio ebédeket előre melegített üvegekben, elsősorban a forgalmasabb negyedekben és az irodaházak környékén lehet megvásárolni. Ehhez online előrerendelés és fizetés szükséges, a menüárak 11 és 13,50 euró között alakulnak.
(Fotó: gordonramsey.com)