A Schwarzkopf bemutatja a márka átalakult, új arculatát. Ahogyan azt a márka új FOR EVERY YOU szlogenje is sugallja, az új Schwarzkopf mindenkinek szól, új kampányát és szakértelmét pedig különleges nők Kreatív Kollektívája képviseli.
„Diane Kruger, Ana Ivanović, Alli Neumann, Collien Ulmen-Fernandes, Mini Anden, Nazan Eckes és Swantje Paulina csatlakoztak a Schwarzkopf Kreatív Kollektívájához az ernyőmárka új, “For Every You” kampányának égisze alatt. Rendkívül eltérő hajtörténeteiknek és egyéni hajigényeiknek köszönhetően ez a hét különleges személyiség tökéletesen képviseli a Schwarzkopf márka páratlan szakértelmét a haj kapcsán, legyen szó a hajfestés, hajápolás vagy hajformázás bármely aspektusáról” – írja a márka közleménye.
A “Schwarzkopf – For Every You” kampánya új és izgalmas módon egyesíti és egyben ünnepli is a márka globális ismertségét és fogyasztóitól kapott szeretetét. „Rendkívül boldogok és izgatottak vagyunk, hogy eme hét különleges, ikonikus és igazán inspiráló nő mindegyike osztozik velünk a haj és a hajban rejlő erő iránt táplált szenvedélyünkön és elkötelezettségünkön. A haj személyiségünkben betöltött kiemelt szerepét e hét különleges személy mindegyike egy nagyon személyes, mégis mindannyiunk számára rendkívül inspiráló módon testesíti meg. A hajnak ereje van; a Schwarzkopf küldetése épp ezért nem más, mint hogy a hajápoláson, hajfestésen és hajformázáson keresztül segítse a hajon keresztüli önkifejezés erejének kihasználását. Hajuk egyedi történeteinek megosztásával e nők is mindannyiunkat pont erre bíztatnak. Határtalan boldogság a Schwarzkopf számára, hogy a hajon keresztüli önkifejezés hangsúlyozására fókuszáló missziójának útján a Kreatív Kollektívával karöltve indulhat el, ezzel építve a fogyasztókkal való kapcsolatát” – nyilatkozta Mathieu Chauvet, a Henkel Consumer Brands Schwarzkopf globális marketingért felelős alelnöke.
A Schwarzkopf Kreatív Kollektíva nagykövetei
Diane Kruger színésznő (nyitó képünkön). Egy színésznő szakértelmének kulcsa, hogy képes legyen változtatni a szerepeit és folyton valaki más bőrébe bújni. Különböző színárnyalatokon keresztül rengeteg nézőpont kifejezésére van lehetőség. Ezzel egyidőben, a külső változtatása segít természetes önmagunk felfedezésében és megtartásában. Ugyanennyire fontos azonban, hogy hűek maradjunk és ugyanolyan gondossággal forduljunk önmagunkhoz, ahogyan a hajunkhoz is. „Színésznőként a hajam a védjegyem. Pont ezért megyek biztosra, hogy mindig a legjobb legyen.”
Ana Ivanović korábbi tenisz világbajnok & vállalkozó.
Ana haja mindig hozzáad önmagához: hajának megfelelő ápolása a saját védjegyét is jó formában tartja. Hosszú hajának előkészítése fontos rituálé a teniszmeccsek előtt, mely erőt és magabiztosságot nyújt neki. „Az életem sokat kíván tőlem és a hajamtól is. Így mindkettőnknek erősnek kell maradnia.”
Alli Neumann énekes-dalszerző. Alli folyamatosan a különböző hajstílusokkal való játékon keresztül fejezi ki önmagát és érzéseit – legyen szó akár a mindennapi életéről, akár a nyilvános énekesi szerepléséről. A színpadon a haja a mindene, mely nemcsak esztétikailag ad hozzá megjelenéséhez, hanem segít kiemelni karakterének aktuálisan kívánt részét. „A hajam a személyiségem része. A színpadon és azon kívül is nagy igénybevételnek van kitéve, de mindig állja a megpróbáltatásokat és lépést tart velem.”
Collien Ulmen-Fernandes televíziós személyiség & színésznő. Collien szépségápolásának fő elve, hogy az erős és egészséges kinézetű haj erős kiállást kölcsönöz személyiségének. Az identitás és a haj közti alapvető kapcsolat megértése következtében ragyogó barna haját erőteljes és ünneplésre méltó védjegynek tekinti. Collien kitart jellegzetes külseje mellett, melyben a haja önkifejezésének elengedhetetlen része, összekapcsolva egyéniségét a hajával. „A hajam erőt ad nekem kívül és belül is, ebből építem a kihívások leküzdéséhez szükséges önbizalmam, tudván, hogy a belső erőm forrása a hajam rugalmassága és ellenálló-képessége.”
Mini Anden modell & színésznő. Mini számára hajszíne belső énjének kifejezését szolgálja, sokat segített és segít neki, hogy igazán önmaga lehessen. Számára a haj mindig viselője személyiségét szimbolizálja. Így tehát – olyan nőként, aki a könnyedségre és nyugodtságra törekszik – a tökéletes hajszín iránti igényei sem mások: egy klasszikus lófarokkal és természetes hajszínével érzi legkényelmesebben felhőtlenül magát, legtöbbet hozva ki ezzel természetes önmagából. „Nagyok sokszor festettem a hajam az életem során. Végül azonban mindig ide jutottam vissza: legjobban a természetes hajszínemet szeretem viselni, annak természetes és ragyogó mivoltában.”
Nazan Eckes televíziós személyiség. Nazan imádja, ha más nők frizuráján keresztül inspirálódhat, így találva új utakat önmaga kifejezésére, mivel tudja: a pozitív kisugárzás és a biztos önbecsülés egy tökéletes frizurából is fakadhat, hiszen a hajunk stílusa értékes önbizalomnövelő hatással van ránk. „A hajam a védjegyem. Ezért olyan termékekre van szükségem, amelyek segítségével hosszan tartó formákat és egészséges kinézetet tudok biztosítani magamnak.”
Swantje Paulina modell & influenszer. Swantje hajával való szimbiotikus kapcsolatán keresztül korán megtapasztalta az erős haj viselőjének személyiségére és önbizalmára gyakorolt hatását. Erős és egészséges kinézetű haja lehetővé teszi számára karakterének teljes kibontakozását, hiszen hajviselete teljes mértékben tükrözi belső önmagát. Ebből fakadóan haja az erős önmagának igazi szimbólumává vált, amely segíti őt a bizonytalanságai leküzdésében, és a mindennapokban is ebből meríti az erőt. „A hajam hatással van arra, hogy érzem magam. Amikor törődöm vele, úgy érzem, magammal is törődök.”
„A kampány vizuális megjelenésének alapköve a sziluettekben rejlik. Az eredeti, kivágott logót használva bázisként, a Schwarzkopf az ikonikus logóját közelebb hozza az élethez, elérhetőbbé téve azt. A fotografikus sziluett motívum a Schwarzkopf evolúciójának következő lépése, a Kreatív Kollektívával való együttműködés pedig megnyitja a 125 éves történelemmel és szakértelemmel rendelkező Schwarzkopf márka globális életének új fejezetét. Hogy miért? Mert a haj mindig is több volt csak hajnál – a haj egy folyamatosan fejlődő vászon, melyen keresztül kifejezhetjük magunkat, életünk minden szakaszában. Arra inspirál, hogy merjük megélni az érzelmeinket, vágyainkat, vízióinkat és álmainkat teljes valójukban. Éppen ezért a Schwarzkopf szeretné, ha az emberek csatlakoznának a márkához és a nagykövetekhez abban, hogy együtt gyakoroljunk hatást a világra a hajon keresztül” – olvasható a márka közleményében.
A “For Every You” szlogenhez a márka kiáltványt is társított.
Haj.
Tudjuk, hogy ez nemcsak a fejről szól
– hanem a szívről is.
Mert minden lokni,
vágás, színárnyalat mögött van egy miért:
egy történet, melyet elmondanánk,
egy út, melyen elindulnánk,
egy jel, melyet magunk mögött hagynánk.
És pont ezen ‘miért’ miatt vagyunk itt:
hogy megadjuk mindenki számára az eszközöket és az inspirációt,
melyre szükségük van
személyiségük felfedezéséhez,
önmaguk kifejezéséhez.
És, hogy minden én mögött
megtaláljuk a miértet.
For Every You.
A Schwarzkopfnak tekintélye van a haj terén: hajszín, hajápolás, hajformázás. A Schwarzkopf örökségének további népszerűsítése érdekében a márkát fodrászok és igazi szakértők globális közössége támogatja.
A Schwarzkopf új szogenje, a For Every You kifejezi a márka elkötelezettségét az inkluzivitás, a személyre szabás és az egyén megerősítése iránt, így ünnepelve az egyéni hajtörténetek mögött rejlő szépséget – miközben felkarolja a sokszínűséget és a személyes kifejezésmódot. Mathieu Chauvet, a Schwarzkopf globális marketingért felelős alelnöke megjegyzi: „A márka újrapozícionálásának ünneplése, emellett a professzionális hajiparban mélyen gyökerező márkaértékek megtartása egy logikus, ugyanakkor úttörő lépés. Most először hozzuk egy fedél alá minden tekintélyünket a hajban.”