Salesforce kompetenciaközpontot hozott létre a Virgo Systems

Hírek

A frissen létrehozott kompetenciaközpont a Fluido nemzetközi ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálását célozza meg, a magyarországi Salesforce fejlesztők szakértelmére építve. A szakmailag is kihívást jelentő projekteken való részvétel mellett a szakemberek képzéseken vesznek részt, ezáltal is biztosítva fejlődésüket és mélyítve ismereteiket a folyamatosan és gyorsan változó CRM ökoszisztémával kapcsolatosan.

 

„A kelet-európai terjeszkedés régóta szerepelt a stratégiai terveink között A dán-szlovák Bitlayer 2014-es felvásárlását követően egy olyan partnert kerestünk, aki ismert a magyarországi IT piacon és aki hasonló értékeket képvisel, mint amit a Fluido is magáénak vall” – mondta Thomas Johanson a finn vállalat vezérigazgatója. „A Virgo Systems és a Fluido között sok hasonlóság van, mind szakmai, mind céges kultúra vonatkozásában. A több hónapos előkészítési folyamat során pedig arról is meggyőződhettünk, hogy képesek lesznek létrehozni és működtetni azt a kompetenciaközpontot, amelynek segítségével tovább tudjuk erősíteni pozíciónkat a nemzetközi Salesforce piacon.”

A 2010-es alapítású Fluido jelenleg 12 irodával és több mint 500 alkalmazottal rendelkezik 10 európai országban. A 2018-as év nagy fordulatot jelentett az akkor már regionális domináns szereplőnek számító vállalat életében: az Infosys általi felvásárlással a Fluido a globális Salesforce szcéna egyik jelentős szereplőjévé vált, megőrizve identitását és értékeit az ügyfelek és az alkalmazottak felé egyaránt – írják.

 

Új platform, új kihívások

„A cég életében nem újdonság, hogy újabb területekre merészkedünk, de most a Fluidot a partnerünkként tudva szinte garantált a siker” – nyilatkozta Laczkovich Bence, a 23 éves múltra visszatekintő Virgo Systems ügyvezető igazgatója. „Célunk, hogy rövid idő alatt olyan ütőképes csapatot építsünk fel, amely nemzetközi projekteken önállóan is megállja a helyét. A nálunk dolgozó Salesforce szakemberek ennek érdekében a kihívást jelentő feladatok mellett képzésben is részesülnek majd, hogy ismereteik, tudásuk a legfrissebb legyen.”

A Salesforce a világ vezető CRM szoftvere, a marketing és értékesítés digitalizációjának és automatizációjának első számú megoldása. A felhőalapú szoftver folyamatos fejlődése és az ügyfelek digitalizációs elvárásai növekvő igényt támasztanak a platform alapú fejlesztések iránt, ugyanakkor ezek kielégítése speciális szakértelmet kíván. A magyarországi Salesforce kompetenciaközpont célja ezen igények magas színvonalú kielégítése.

 

Photo by Christina @ wocintechchat.com on Unsplash 

 

SOCIAL MEDIA