Miután májusban elérte az eMAG és az Extreme Digital egyesülésének utolsó mérföldkövét, a két vállalat most közös platformra vált, amely az eMAG új, együttes erővel létrehozott regionális márkavízióján alapul.
Hónapokon keresztül mindkét márkanév megjelent az eMAG.hu-n a vásárlók tájékoztatása érdekében, de mostantól a vállalat az eMAG márkanevet használja tovább a nemzetközileg egységes márkapozícionálási stratégiája részeként. A vállalat továbbra is épít az Extreme Digitallal való egyesülés révén az elektronikai termékek értékesítésében szerzett több évtizedes tapasztalatokra, az eMAG.hu-n azonban sokkal több más termékkategória is elérhető, és ezt tükrözi az új márkavízió és szlogen is.
Az új szlogen – amely augusztus végén debütál – a következő: Találj rá a keresés örömére! Ez az új szlogen azt az üzenetet hivatott közvetíteni a potenciális vásárlók felé, hogy az eMAG sokkal több, mint egy termékkereső hatalmas termékkínálattal.
„Az új kommunikációs platform bevezetését egy olyan kampánnyal indítjuk, amely a jelenlegi gazdasági helyzetre reflektál, amikor a magas infláció kedvezményekkel és jó árakkal nyomja mindenki költségvetését. Az új eMAG-reklámokban olyan emberek történeteit láthatják az emberek, akik vásárlás során megtalálják a tökéletes termékeket, azt mégsem veszik meg azonnal. Hogy miért? Mert a keresés maga az élmény: sokan szeretnek termékeket összehasonlítani, inspirálódni a keresés során, és kiválasztani a legjobb ajánlatokat – amelyek az eMAG-nál mindig várják őket” – mondta el Szauter Zsolt, az eMAG marketingigazgatója.
Az első új szezonális kampány az iskolakezdési szezon kapcsán indul augusztus végén, amelyet kora ősszel egy „back-to-home” kampány követ.