Procter & Gamble: 25 éve Magyarországon

Hírek

A 25 éves évforduló alkalmából a vállalat megerősítette azt a szándékát, hogy az innovációin keresztül tovább javítsa a fogyasztók életminőségét és együtt növekedjen Magyarországgal a jövőben is.

P&G nevében Geraldine Huse, a P&G közép-európai régió vezérigazgatója és az igazgatóság elnöke bejelentette a vállalat új beruházását Magyarországon, és stratégiai megállapodást írt alá a magyar kormánnyal.

„Nagyon büszkék vagyunk a vállalat magyarországi fejlődésére. 1991-ben csupán néhány dolgozóval és jól ismert márkával indult el utunk Magyarországon. Mára 1200 embert foglalkoztató szervezetté nőttük ki magunkat, több mint 20 innovatív és megbízható márkából álló portfólióval. Elmondhatjuk, hogy napjainkban a családok közel 90%-ának otthonában található legalább egy P&G termék. Az eddig megtett úton folyamatos elköteleződéssel, innovatív megoldásokkal kívántuk kiszolgálni magyar fogyasztókat. Beruházásaink által gyárainkat a legmodernebb felszereltséggel működnek, munkáltatóink korszerű munkakörülmények között dolgozhatnak, mindezzel az ország fejlődéséhez járulunk hozzá” – mondta az évfordulós ünnepségen Geraldine Huse.

Az elmúlt negyed évszázad során a P&G több mint 300 millió dollárt fektetett be magyarországi piacára, mára a vállalat két legkorszerűbb gyárát üzemelteti itt. A női higiéniás termékeket gyártó csömöri gyár együtt ünnepli 25 éves évfordulóját a vállalattal, Gyöngyösön pedig 2014 elején kezdte meg működését a babaápolási termékek előállítását biztosító gyáregység. A PampersAlwaysTampaxDiscreet és Naturella termékei kerülnek ki ezekről a gyártósorokról, melyekkel több, mint 50 ország piacát szolgálják ki világszerte.

A P&G továbbra is együtt kíván növekedni Magyarországgal. A vállalat ezért úgy döntött, hogy a Braun termékek csomagolását, valamint egyes Oral B termékek összeszerelését és csomagolását is a gyöngyösi gyárban végzi a jövőben. Továbbá a P&G kibővíti gyártási kapacitását Csömörön, hogy a legkorszerűbb technológiák segítségével, újgenerációs betéteket állíthasson elő. Összegségében ezen befektetések meghaladják a 200 millió dollárt, mellyel 250 új munkahelyet hoznak létre. Ennek a befektetésnek köszönhetően a magyarországi P&G gyárak 90 ország piacát fogják ellátni világszerte.

„A P&G magyarországi jelenléte tökéletes bizonyítéka annak, hogy Magyarország egy megbízható üzleti partner, amely kifizetődő befektetési környezetet kínál minden olyan vállalatnak, amelynek célja a magyarországi munkahelyteremtés” – mondta Szijjártó Péterkülgazdasági és külügyminiszter a stratégiai megállapodás aláírása kapcsán.

„A P&G-nél mindannyian egy közösség részének tekintjük magunkat, melyben élünk és ahol dolgozunk. Nem csak az üzleti sikereinkre vagyok büszke, hanem a társadalmi felelősségvállalásra és a környezettudatosságra felhívó programjainkra is, melyeket a helyi szervezetek segítségével, az ő érdekeiket képviselve értünk el” – összegezte Huse.

A P&G számos edukációs kampányának egyike az Always programja, ami mára több mint 2 millió tinédzsert ért el Magyarországon, a Pampers programja pedig több mint 20 éve folyamatosan a babák egészséges fejlődését szolgálja. A P&G pénzügyi adománnyal és dolgozóinak önkéntes munkájával is támogatja a rászoruló gyermekeket és családokat.

A környezeti felelősségvállalás a vállalat teljes működésének és a termék-életciklusok minden szakaszának szerves részét képezi. Mindkét magyarországi gyáregység gyártási hulladék termelése nélkül üzemel. Ezt az elismerést a világ összes P&G gyára közül először 2007-ben a P&G csömöri gyára kapta meg.

SOCIAL MEDIA