A kampány hirdetéseivel televízióban is találkozhat a néző áprilistól júniusig, továbbá véleményvezérek általi kommunikációval és számos látványos online felületen is támogatják a portfóliót, az eladáshelyi kiemelt POS aktivitások mellett.
A kommunikációs kampány fő célja a PICK PICKOLINO márka image-ének támogatása, a termékcsalád és az új termék ismertségének és penetrációjának további építése.
A kampány/reklám fő üzenete:
A hétköznapi étkezések során a családok életében szükség van gyors megoldásokra, amelyek egyúttal megbízható minőségű alapanyagokból készülnek és persze finomak is.
A már jól ismert és családok által közkedvelt, sertés vagy csirkehúsból készült PICKOLINO virslik mellett a választék márciustól egy új „hétköznapi prémium” sertésvirslivel bővült. A sima és laktózmentes sajtos változatban elérhető PICKOLINO Roppanós Frankfurti sertésvirslivel kiegészülve a márka kifejezetten széles fogyasztói szegmens igényeire és ízlésére tud választ adni gyerektől a felnőttekig – a jól megszokott PICK minőségben és ízvilágban.
„A PICKOLINO kampány üzenete erős és validált fogyasztói insightokra épül: a gyerekek szívesen választják a kisebb méretű, hámozott virsliket, a felnőttek viszont a klasszikusabb és laktatóbb virsliket preferálják. A fő célunk így az, hogy a termékcsalád széles portfólióját bemutassuk, a PICKOLINO Roppanós Frankfurti virslivel kiegészülve, így mindenkinek minőségi ajánlatot nyújtunk a hétköznapokra” – foglalta össze Szabó-Spanyol Henriett, a PICK Senior Brand Managere.
A “Hozzád melyik illik?” kampányhoz készült film egyik érdekessége, hogy a PICKOLINO márka játékosságát és modern stílusát a mobil applikációk vizuális világában már jól ismert “match” technikával mutatják meg.
Alkotók listája
Megbízói oldal
Megbízó: PICK Szeged Zrt.
Stratégiai és marketing igazgató (Bonafarm húságazatok): Szokolai Júlia
PICK group brand manager – Fejes Péter
PICK senior brand manager – Szabó-Spanyol Henriett
PICK brand manager –- Géger Gyopár
Senior média és digitális marketing szakértő – Ujfaludi Flóra
Felsőné Tamás Ildikó – senior termékmenedzser
Czeglédi Erika Sára – termékmenedzser
Ügynökségi oldal
Ügynökség: Café Communications
Barna Zoltán, Csősz László, Horváth Andrea, Horváth Zita, Kenczler Marci, Krc Viktor, Nánássy Flóra, Szakál Zoltán, Vermes Zita
Produkció
Produkciós cég: Café Film
(Producer: Kammerhoffer Orsolya)
Rendező: Mazzag Izabella
Operatőr: Kiszler Dániel
Látványtervező: Department – Illés Richárd
Stylist: Sári Rozina
Utómunka
Vágó: Kovács Dávid
Colorist: Stalter Anna
VFX: Deimanik Balázs