Főoldal / Piac

Növekedett az Online Kiskereskedelmi Index

Az egyelőre még hanyagolt mobilhirdetések jelentős konverziós erőt képviselnek a webáruházak számára. Az online kiskereskedelem hat legnagyobb szektora az év első hat hónapjában, együttesen 62 milliárd forint forgalmat bonyolított. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei harmadik felméréséből kiderül, hogy az év második negyedévében szinte minden szektor esetében a bővülés […]

Tovább olvasom

Nemzetközi kutatás az adatvezérelt marketing trendekről

A világ 27 országa vesz részt az eddigi legszélesebb körű kutatásban a data-driven marketingről. A DIMSZ a magyarországi piac adatait szolgáltatja és válaszadókat vár. A direkt marketing szövetségek nemzetközi szervezetének, a Global DMA-nak The Global Review 2014: Date-driven Marketing and Advertising Trends Around the World c. tanulmányából kiderül, hogy szerte a világon milyen nemzetközi trendek […]

Tovább olvasom

Sokan vásárolnának online

2011 óta megduplázódott a neten vásárolni szándékozók aránya, derül ki a Nielsen felméréséből. Megduplázódott 2011 óta az online vásárolni szándékozók aránya, állítja hatvan országban végzett felmérése alapján a Nielsen. Az összes válaszadó közel fele venne az elkövetkező hat hónapban a neten ruházati cikket (46 százalék), repülőjegyet (48) vagy foglalna szállodai szobát (44). 2011 óta az […]

Tovább olvasom

Vége a lájkvadász tartalmaknak a Facebookon

A figyelemfelkeltő, de üres vagy megtévesztő posztok szűrése mellett a hagyományos linkmegosztást pártolni fogja a közösségi oldal. „A hírfolyamunk jelentősen átalakulhat, a Facebook ugyanis a weboldalon eltöltött idő alapján (is) rangsorolni fogja a tartalmakat” – mondja Forgács Mariann, a Be Social ügyvezetője. A Facebook most bejelentett változtatásával minimalizálni akarja azokat a posztokat, amelyek bár figyelemfelkeltőek, […]

Tovább olvasom

Nem jól kezelik az adatokat a magyar cégek

A legtöbb vállalat nem készült még fel az Európai Unió új adatvédelmi szabályozására, pedig komoly büntetésekkel is lehet számolni. Az Európai Unióban a személyes adatok védelméről jelenleg egy 1995-ös szabályozás gondoskodik, melyet hamarosan felvált az új adatvédelmi irányelv. Az új irányelv megosztja az adatvédelmi incidensekért és jogszabályszegésekért való felelősséget az adatot birtokoló vállalat és az […]

Tovább olvasom

Több reklámot láttak a nézők

Még mindig a gyógyszerek hirdetéseire költik a legtöbbet, de az élelmiszerek tévéreklámjaira is többet fordítottak, mint tavaly. Eredménye is van: növekszik a boltok forgalma. Élelmiszerek tévéreklámjára 28 százalékkal többet költöttek a vállalatok idén az első félévben, mint a tavalyi azonos időszakban. Így listaáron (kedvezmények nélkül) mintegy 63 milliárd forintot regisztrált a Nielsen Közönségmérés Kft. A […]

Tovább olvasom

Dinamikusan bővült a magyar webshopok külföldi PayPal forgalma

Az egyedi kézműves termékek mellett a magyar webshopok is sikeresek tudnak lenni az exportban, ha versenyképes árakat és a vevők által keresett kényelmi-biztonsági szolgáltatásokat nyújtanak. 2014-ben a kelet-közép-európai régióban összesen több mint 10 ezer aktív kereskedő és webshop használja a PayPal rendszerét nemzetközi és országon belüli vevőinek kiszolgálására. Az év első felében jelentősen, 21%-kal növekedett […]

Tovább olvasom

Bizakodóak a marketingesek

A legtöbben úgy érzik, terven vannak. A költések viszont jelentősen átrendeződnek, derül ki egy globális kutatásból. A megkérdezett marketingigazgatók négyötöde (81%) gondolja úgy, hogy sikerül idén a bevétel- és piacrésznövekedéshez hozzájárulnia. A CMO Council világszerte 525 marketingvezetőt kérdezett meg, s ez alapján úgy látják: a korábbiakhoz képest optimistábbak a marketingesek. Az önmagában jó hír, hogy […]

Tovább olvasom

Pontosítások a reklámadóval kapcsolatban

Közeledik az augusztus 21-i bevallási határidő. A VOSZ és partnerszervezetei egyeztettek a szakminisztériummal. Ezt tudták meg. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) nyolc másik érdekképviseleti szervezettel együttműködve egyeztetést kezdeményezett a reklámadó ügyében a szaktárca Nemzetgazdasági Minisztériummal, ugyansi a vonatkozó törvény augusztus 15-ével hatályba lépett, a bevallási határidő augusztus 21. és rengeteg a bizonytalanság. Erre […]

Tovább olvasom

Focival a cukorbetegség ellen

A Cukorbeteg Futsal Európa-bajnokságot vércukormérőkészülék- és inzulingyártó is támogatja. A címvédő a magyar csapat. A Nemzetközi Diabetes Szövetség adatai szerint Magyarországon megközelítőleg 1 millió, Európában pedig 56 millió ember érintett valamilyen formában a cukorbetegségben. A diabetes folyamatos terjedése miatt a folyamatos edukáció és az egészséges életmódra való nevelés világszerte kulcsfontosságú feladat. A szeptember 1-5. között […]

Tovább olvasom