Főoldal / Piac

Negyedszerre is az Álarcos énekes lett a legnézettebb műsor

Az RTL Klub vasárnapi szuperprodukciója továbbra is a legnézettebb műsor. Nem csak saját sávjában tarolt az Álarcos énekes, de hozta az egész estét is.   Az Álarcos énekes (18-49 évesek között) 25%-os közönségaránnyal futott – míg a versenytárs abban az idősávban, mikor mindkét műsor képernyőn volt, 14,7 %SHR-rel került adásba. Így az Álarcos énekes továbbra […]

Tovább olvasom

Magyar Filmdij győztesek a Veszprém Balaton Filmpikniken

Június közepén új filmes eseményen, a Veszprém-Balaton Filmpikniken is láthatóak lesznek a Magyar Mozgókép Szemle legjobbjai! Veszprémben és Balatonfüreden a rendhagyó vízparti és városi helyszínekre tervezett szabadtéri vetítések célja, hogy eredeti és hangulatos keretek között jelenítsék meg az évad legjobb hazai filmjeit. A tervek szerint közönségtalálkozók, zenei és gasztro programok is színesítik majd az Filmpiknik […]

Tovább olvasom

El Clásico: ma este Real Madrid-Barcelona szuperrangadó

A két spanyol gigász, a Real Madrid és az FC Barcelona ma esti összecsapása világ egyik legnagyobb figyelemmel kísért összecsapása. Nekünk azért is kedves ez a derbi, mert mindkét szupercsapatnak van magyar legendája: Madridban Puskás Ferencet, Barcelonában Kubala Lászlót tisztelik istenként a szurkolók.    Eredetileg csak a csapatok bajnoki mérkőzéseit nevezték “klasszikusnak”, később azonban a […]

Tovább olvasom

Több milliós bírság gyermekreklámok miatt – ki a felelős a szülők nyaggatásáért?

A Gazdasági Versenyhivatal („GVH”) az elmúlt időszakban közel harmincmillió forint bírságot szabott ki két vállalkozásra jogsértő gyermekreklámok közzététele miatt. A beavatkozásokat tájékoztató közzététele követte, amelyben a GVH összegezte a gyermekreklámokkal kapcsolatos legfontosabb elvárásokat.   A gyermeket nevelő szülők nap mint nap találkozhatnak televíziós csatornákon, újságokban olyan reklámokkal, amelyek célja az, hogy a gyerekek nyaggatni kezdjék […]

Tovább olvasom

Szerencsés Dóra: Nem kényelmesedhetünk el

Szerencsés Dórát, az Inspira Healthcare vezetőjét a fiatalok egészségfogyasztásáról kérdeztük, és arról, mi a márkák feladata és felelőssége abban, hogy egészséges szokásokat alakítsanak ki. A Z generáció tagjairól gyakran hallani, hogy még nemigen vásárolnak maguknak, inkább a szüleik szerzik be nekik az árucikkeket. Mikor lépnek be az egészségpiacra? Az Inspira Healthcare számára kulcsterület a kategóriabelépők […]

Tovább olvasom

Szabó Edina: A fejlődés kulcsa a szakmailag kiváló csapat és az élethosszig tartó tanulás

Szabó Edinával, az Omnicom Media Group ügyvezetőjével kinevezése után négy hónappal* visszatekintettünk OMD–OMG-s pályafutására, és kérdeztük a piac állapotáról, az ügynökségek és a tágabban vett szakma előtt álló új kihívásokról.   Közel két évtizedet töltöttél az OMG ügynökségi csoportnál, nagyrészt az OMD kötelékében, de 2010-től 2013-ig már dolgoztál az OMG kereskedelmi igazgatójaként. Milyen feladatok várnak […]

Tovább olvasom

Fenntartható turizmus, fenntartható márkázás

Divatcikk, kötelező elem, esetleg jól hangzó marketingeszköz és címke (sustainability label) csupán a fenntarthatóság fogalma a turisztikai fejlesztési tervek dokumentációiban, a szakma publikációinak záró fejezeteiben, vagy vehetjük komolyan is? Mennyire játszik meghatározó szerepet turisztikai gondolkodásunkban és a márkázásban a fenntarthatóság? Amennyire jelenségekkel, illetve projektekkel kapcsoltuk össze ez idáig ezt a szót, olyannyira lehet-e vezérlő elv, […]

Tovább olvasom

500 millió dolláros befektetést kapott a Revolut

A Revolut, egy több mint 10 millió felhasználóval rendelkező globális pénzügyi platform, sikeresen zárta újabb tőkebevonási körének negyedik fázisát, és további 500 millió dolláros finanszírozáshoz jutott hozzá. A mostani befektetéssel együtt összesen 836 millió dollárt invesztáltak a cégbe annak megalapítása óta. A negyedik befektetési fázist (más néven D befektetési kört) egy amerikai székhelyű befektető cég, […]

Tovább olvasom