Főoldal / Piac

Így hashtagelnek a legnépszerűbb hazai Instagram márkák

Az iStory.hu weboldal ismét közzétette a legtöbb követővel rendelkező hazai Instagram márkaoldalak toplistáját. A Magyar Insta Brandlista adatai alapján a hazai márkák a nagyobb figyelem felkeltése érdekében tudatosan élnek a hashtagek által kínált lehetőségekkel. Először készült felmérés a Magyar Insta Brandlistán szereplő 100 hazai márkaoldal hashtag-használatával kapcsolatban. A vizsgálat napján, azaz szeptember elsején elérhető legutóbbi […]

Tovább olvasom

IoT, 5G: elérkezett a Wi-Fi 6 ideje!

Húsz éve indult világhódító útjára a Wi-Fi, amit joggal nevezhetünk az elmúlt évtizedek egyik legnépszerűbb technológiájának. Éppúgy az életünk része lett, mint a mobiltelefónia és a mobil internet. Az IoT térnyerésével és az 5G bevezetésével párhuzamosan elérkezett a Wi-Fi 6 ideje is. Az új szabvány akár négyszer nagyobb teljesítményre képes a régebbi hálózatoknál, kevésbé meríti […]

Tovább olvasom

Júliusig a szálláshelyek árbevétele megközelítette a 300 milliárd forintot

2019 első hét hónapjában is tovább nőtt a magyar turizmus teljesítménye, a hazai szálláshelyek árbevétele 8 százalékkal emelkedett és megközelítette a 300 milliárd forintot. A jó eredményhez a SZÉP-kártya is hozzájárult, amivel az idei évben jelentősen többet fizettek a magyar utazók, közel harmadával többet, mint tavaly. Örvendetes, hogy továbbra is kiegyensúlyozott a megoszlás a külföldi […]

Tovább olvasom

Kevesebbet költenek a nagy márkák véleményvezérekre

Kevesebbet költenek a nagy márkák véleményvezérekre 2019-ben, a nemzetközi cégekből átlagosan kevesebb bevételük lesz idén a tartalomgyártóknak. Az ország három legnagyobb management ügynöksége egységesen azt tapasztalja, hogy a régi hirdetők helyét a kis- és középvállalkozások, valamint a nonprofit szervezetek veszik át, a megélhetési influencerek pedig lassan lemorzsolódnak. Nagy változáson megy keresztül az influencerek hirdetési piaca, […]

Tovább olvasom

Környezetbarát zöldség-gyümölcs tasakokat vezet be a SPAR

A sikeres tesztelést követően, immár a teljes hálózatában elérhetővé teszi a többször használatos zöldség-gyümölcs tároló tasakokat a SPAR Magyarország. Az újrahasználható csomagolóeszközzel a vállalat környezettudatos magatartásra szeretné buzdítani a vásárlóit. A cég emellett a környezetünket kímélő egyéb csomagolástechnikai és gyártási megoldásokat is alkalmaz. „A SPAR felelős nagyvállalatként nem csak a hatékony hulladékgyűjtést és -gazdálkodást valósítja […]

Tovább olvasom

Új raktárbázisra költözött a MediaMarkt

A MediaMarkt vásárlóinak száma a korábbi évek többszörösére növekedett. A fokozott igények teljesítése és a kiszolgálás minőségének további javítása érdekében a társaság új raktárbázis mellett döntött. Egy évvel a BILK Logisztikai Nyrt.-vel erről kötött megállapodás és 10 hónappal az építkezés kezdése után elkészült a BILK területén az áruházlánc speciális igényei szerint épített, több mint 20 […]

Tovább olvasom

A jövő 50 egészséges élelmiszere, amivel megmenthető a Föld

A kaktuszoktól az algákon, és a vitaminban gazdag virágokon át a szárazságtűrő gyökérzöldségekig – a Knorr és a WWF összeállította annak az 50 tápláló élelmiszernek a listáját, amelyek fogyasztása az emberi szervezet, termesztése pedig a bolygónk számára volna kedvezőbb a jelenleg szinte egyeduralkodó alapanyagokhoz képest. Mennyire táplálkozunk változatosan? Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Világszervezete (Food […]

Tovább olvasom

5G demóval várja a Vodafone az ITU látogatóit Budapesten

Szeptember 9-12. között Budapesten rendezik meg az ITU Telecom World kiállítással egybekötött globális távközlési konferenciát, amelynek keretében a Vodafone széles közönség számára teszi elérhetővé az 5G élményt. A rendezvény kiállításán a Vodafone 5G kamion révén a látogatók betekintést nyerhetnek a jövőbe és kipróbálhatnak egy 5G technológiát használó demót is. Az ITU Telecom World kormányok, vállalatok, […]

Tovább olvasom

200 milliárd felett az online kiskereskedelem az első félévben

A tavalyi év első feléhez képest 16,4%-os növekedési ütemet mutatva, idén nettó 207,5 milliárd forint volt az internetes kiskereskedelem féléves forgalma. Bár az eddigi évekhez hasonlóan ez is rekordösszegnek számít, a 16,4%-os bővülés pedig magasnak tűnhet, összességében elmondható, hogy a szektor egyre lassabban növekszik. Az Árukereső.hu és a GKI Digital közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatából […]

Tovább olvasom

Okoskodó márkák, autonóm megoldások

A minap kérdezett egy rádiós hírműsor arról, hogy trendforduló van-e a hazai turizmust illetően. Nos, biztosan állíthatjuk, hogy igen. Közel sem abban az értelemben persze, hogy ezután majd egyszerre minden turisztikai szolgáltatás és kommunikáció korszerű, igényes, magas színvonalú és ideális lesz, de a számos stratégiai ponton tapasztalható tudatos szemléletváltás és elmozdulás igazolja a fenti állítást. […]

Tovább olvasom