Főoldal / Piac

KPMG: már a vállalatvezetők számára is a klímaváltozás a legnagyobb kockázat

A technológiai változás átértékelte mindazt, amit a vállalatok ellenálló képességéről gondoltunk. Aki csak a más kárából tanul, az már le is maradt, a saját próbálkozásaink és kudarcaink visznek előre, ráadásul a technológiai diszrupció és a klímaváltozás egy kiszámíthatatlan, gyorsan változó környezetet teremt – mondta Robert Stöllinger, a KPMG vezérigazgatója a cég mai sajtóreggelijén. A KPMG […]

Tovább olvasom

Új ügynökséget választott az Adevinta

A Lounge Communication felel a Jófogás, a Használtautó.hu és az Autónavigátor.hu integrált kommunikációjáért. A három oldalt működtető Adevinta Classified Media Hungaryvel való közös munka 2019. június elsején indult.  Az Adevinta nemzetközi médiacsoport magyarországi vállalataként működő Adevinta Classified Media Hungary a beadott kreatív anyag alapján a Lounge Communicationt választotta a Jófogást, a Használtautó.hu-t és az Autónavigátor.hu-t […]

Tovább olvasom

Pókember verhetetlen, Garfieldot viszont mindenki szereti

Az elmúlt egy évben szinte óránként gazdára talált egy képregény a Vaterán, összesen 7 480 tranzakció ment végbe közel 20 millió forint értékben. Nem nyerészkedünk, inkább kincsként őrizzük a megszerzett képregényeket, a kutatásban résztvevők 85 százaléka inkább megtartja a vásárolt darabokat. Képregény-megszállottak vagyunk: egy friss felmérés1 válaszadóinak közel 60 százaléka jelölte, hogy szívesen olvas képregényeket. […]

Tovább olvasom

Lendületben az ÖRT – prezentációk sora a megelőzés érdekében

A reklámipar vállalatainál tartott prezentációkkal a reklámalkotók első szintjéhez viszik el a reklám jogi és etikai kérdéseivel kapcsolatos információkat az ÖRT vezetői. A megelőzés az önszabályozás rendszerének fontos eleme. A reklám készítése és jóváhagyása során a hirdetői, ügynökségi és a médiaoldalon is fontos szempont ma már a piaci érzékenység ismerete. Ennek egyik szempontját, a szabályozással […]

Tovább olvasom

Prologis: “Egy lépéssel az ügyfelek igényei előtt”

Egy lépéssel az ügyfelek igényei előtt – ez a címe a Prologis legfrissebb fenntarthatósági jelentésének, amely átfogó képet nyújt a vállalat környezetvédelmi, társadalmi felelősségvállalási és vállalatirányítási (ESG) programjainak legfontosabb területein elért 2018-as eredményekről. „Tudom, hogy az ESG programok iránti hosszú távú elköteleződésünk egy olyan megkülönböztető tényező a piacon, amely elősegíti ügyfeleink magasabb szintű kiszolgálását, vállalatunk üzleti […]

Tovább olvasom

Bemutatkozott a Decathlon Magyarország első robot munkatársa

A vásárlók egyre nagyobb elvárásokat támasztanak az áruházakkal szemben: gyorsabban, kevesebb várakozással szeretnének hozzájutni az online rendelt termékekhez. Ezekhez az igényekhez alkalmazkodva indította el a Decathlon a Cleveron projektet, melynek eredményeképpen munkába állt a hihetetlen gyorsan dolgozó Cleveron 402-es robot a Decathlon Nyugati téri üzletében. A Cleveron 402 segítségével a vásárló 10 másodperc alatt átveheti […]

Tovább olvasom

Cannes-ban nyert a magyar Ostrom

A Cannes-i Reklámfesztiválon díjazta a nemzetközi szakma a legtehetségesebb fiatalokat, a legjobb diplomafilmet illető Young Director Awardot Kovács István vehette át az OSTROM-ért. Az Amerikai Filmakadémia Diák Oscar-díját, a Magyar Filmkritikusok díját, a Magyar Filmdíjat, a luxemburgi CinEast fesztivál közönségdíját és a BuSho fődíját követően újabb jelentős nemzetközi sikerekkel büszkélkedhet az Ostrom, a Színház- és […]

Tovább olvasom

Másfél órán át játszanak a hazai netezők

Egy új magyarországi felmérés szerint az internethasználók mintegy háromnegyede rendszeresen játszik, az ezzel eltöltött idő alkalmanként közel másfél órát tesz ki, míg a szenvedélyes gamerek ennél akár egy órával is többet játszanak. Ez utóbbi épp fele annak az időnek, amit egy átlagos magyar egy átlagos napon tévénézésre szán. Nem túlzás azt mondani, hogy mára a […]

Tovább olvasom

Közel 20 év után idén megújult a pr-szakma Etikai Kódexe

A Magyar Public Relations Szövetség erkölcsi normagyűjteményét a társadalmi és gazdasági élet szereplőinek jelenben érvényes igényeihez, az ország és a világ megváltozott kihívásaihoz igazították. Az MPRSZ a 2000-ben összeállított és elfogadott etikai normagyűjteményét 2019-ben módosította. Erre azért volt szükség, mert az elmúlt közel húsz év alapvető változásai a pr-szakmát sem hagyták érintetlenül, különösen a média […]

Tovább olvasom

Budapestre költözött a Nemzetközi Beruházási Bank

Budapestre költözött a Nemzetközi Beruházási Bank (NBB), és ezzel létre jött az első közép-kelet európai központú fejlesztési bank. A bank régiós és hazai tevékenységének középpontjában a fenntartható, zöld beruházások támogatása áll majd, a tagállamok közötti gazdasági kapcsolatok erősítése mellett, mondta Nyikolaj Koszov, az NBB elnöke a bank sajtóeseményén.    Stratégia és tervek A Budapestre költözéssel […]

Tovább olvasom