Főoldal / Piac

Nem lufi a napi ajánlatok piaca

2014-ben mintegy bruttó 16,5 milliárd forintra duzzadt az online napi ajánlatok – bónuszos/kuponos oldalak, kedvezményes szállásértékesítés és online vásárlói klubok – összesített forgalma Magyarországon. Jelentős árkedvezmények, folyamatosan változó kínálat, rövid ideig elérhető és impulzív vásárlásra ösztönző ajánlatok. Az általános kínálatot nyújtó bónuszos/kuponos oldalak mellett ezek az állítások egyaránt érvényesek a kizárólag kedvezményes szállásajánlatokat értékesítőkre, valamint […]

Tovább olvasom

Szép karácsonya volt a kkv-knak

2008 óta nem sikerült ilyen jól az év végi hajrá, derül ki a Marketing Commando kkv-kutatásából. Jobb forgalom… A Marketing Commando 2009 óta minden év elején megvizsgálja a kis- és közepes vállalkozások karácsonyi forgalmának alakulását. Most úgy találták, hogy 51 százaléknak volt nagyobb volt a karácsonyi forgalma, mint 2013-ban. Ez 5 százalékpontos növekedést jelent, egyben […]

Tovább olvasom

Hol veszítenek jelentős profitot a magyar vállalkozások?

Egy európai kis-, és közepes vállalati felmérés szerint a cégvezetők közel 73%-a azt állítja, hogy a legtöbb megkötött üzletét az üzleti kapcsolatrendszerének köszönheti. A modern cégvezetők nagy hangsúlyt fektetnek az üzleti kapcsolatépítésre (kooperatív információcsere más cégvezetőkkel), és a kapcsolati hálójuk rendszeres építésére. A nagyobb profit érdekében bizalmat építenek más, nem konkurens cégvezetőkkel, hogy a kialakított […]

Tovább olvasom

Új ügyfeleket nyert a Mitte Communications

Tréningszervező és burkolatforgalmazó cég is van a partnerek között. A stratégiai kommunikációs ügynökség dolgozik a WIFI Hungária Oktató és Továbbképző Intézethez kapcsolódó PR-, marketingkommunikációs és arculati feladatokon. Az ügyfél az Osztrák Gazdasági Kamara hátterével működik közel 70 éve. Emellett a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ partnereként 2014 őszén indították el a Budapest a szemünk előtt […]

Tovább olvasom

Mitől lesz meggyőző a tartalom 2015-ben?

A marketing szövegírás a közelgő Magyar Marketing Fesztivál egyik legnépszerűbb témája. A mai trendek ugyanis egyre mélyebben égetik a vállalkozásokba azt az igényt, hogy a tartalom nagyon fontos az online marketingben és a Google-ben történő érvényesüléshez. A marketing szövegírás elkülöníthető tartalommarketing és promóciós szövegírás területekre. Az előbbihez a tartalom-menedzsment: a blogolás, a hírgenerálás, cikkírás, Facebook […]

Tovább olvasom

Idén is a Magyar Marketing Fesztivál nyitja a kkv-k üzleti évét

Idén már második alkalommal rendezik meg a szakmai konferenciát, amit kifejezetten a kis- és középvállalkozók tulajdonosainak, döntéshozóinak, és marketingközeli szakembereinek szerveznek január 29-én Budapesten, a Lurdy Konferencia Központban. „A tavaly 600 résztvevővel és hagyományteremtő céllal megrendezett konferencia célja 2015-ben is, hogy a várható marketingtrendek bemutatásával a marketing- és kommunikációs szakemberek megnyissák az üzleti évet. A […]

Tovább olvasom

A legsikeresebb üzleti innovációk 2014-ben

Második alkalommal pályázhattak a vállalkozások az Üzletfejlesztési Portál Üzletfejlesztési Díjára. A győztes egy mobilmarketing-alapú vásárlásösztönző rendszert fejlesztő startup lett. Az Üzletfejlesztési Portál 2013-ban indította útjára az Üzletfejlesztési Díjat. A kiírók célja, hogy lehetővé tegyék a pályázó vállalatok számára az innovatív ötletek megvalósításával, piacra léptetésével kapcsolatos tanulást, növelve ezzel versenyképességüket. A díj különlegessége, hogy a pályázók […]

Tovább olvasom

Stagnál a fogyasztói bizalom

Azért vásárolunk, mert bizonyos beszerzéseket már nem lehet tovább halogatni. A GfK közlése szerint a Komplex Fogyasztói Bizalom Index több mint 1 ponttal emelkedett, az értéke 2014 decemberében 164 pont volt. A Fogyasztói Várakozások Index 2014 utolsó negyedévében szinte nem változott, jelenleg 184,5 ponton áll. Ezen belül a családok reáljövedelem értékének megítélése javult, viszont az […]

Tovább olvasom

Vasárnap házhoz szállítani sem lehet

Ez a kiskapu is bezárult a kiskereskedelmi láncok számára. Rendelni lehet vasárnap is, ám munkaszüneti napon, vasárnap, vagy 22 és 6 óra között nem lehet kiszállítani, közölte a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) az MTI-vel. Ezt azzal indokolták, hogy “a kiskereskedelmi szektorban történő vasárnapi munkavégzés tilalmáról szóló 2014. évi CII. törvény hatálya kiskereskedelmi tevékenységre terjed ki, függetlenül […]

Tovább olvasom

A Foodpanda-csoporté a NetPincér

A magyar mellett további négy piacon jelentett be akvizíciót a cég. Néhány héttel indiai (TastyKhana) és mexikói (PedidosYa) akvizíciója után régiónkban is bevásárolt a Foodpanda-csoport. Közlésük szerint Kelet-Közép-Európának fontos szerepet szánnak globális stratégiájukban. Szerbiában, Bosznia és Hercegovinában, illetve Montenegróban a Donesi.com kerül hozzájuk. A cég ott a Donesi márkanév alatt folytatja, és összesen több mint […]

Tovább olvasom