Főoldal / Piac

Nemzetközibb és üzletiesebb a Gombold Újra!

Idén már a régió tervezői is nevezhetnek, partnerként pedig nemzetközi divatpiaci szereplők és nagy márkák is beszállnak a rendezvénybe. A Gombold Újra! öltözéktervező pályázat negyedik szezonjának döntőjét és a hozzá kapcsolódó Central European Fashion Dayst október 3-5. között rendezik a városligeti Műjégpályán. Tavaly még csak az inspiráció volt közép-európai, idén azonban már a régió valamennyi […]

Tovább olvasom

Profitnövelés direkt kommunikációval

A DIMSZ és az iparkamara közös előadássorozatot szervez a megyeszékhelyeken. Az első állomás Szeged, szeptember 23-án. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség és a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Kommunikációs- és Reklámklubjának közös szegedi rendezvényén a vállalkozások megismerhetik a legújabb direkt és interaktív marketing megoldásokat. A tematika kifejezetten a kis- és középvállalatok számára hasznos tudnivalókat […]

Tovább olvasom

Hogyan lesz átütő egy innováció?

A piacra újonnan bevezetett árucikkek 76 százaléka megbukik az első évben. A Nielsen négy tényezőt azonosított, amely a sikerhez szükséges. Új termékek ezrei vallanak kudarcot már piaci bevezetésük első évében, milliós veszteségeket okozva gyártóiknak. Pedig a folyamat nyereséges is lehetne, ha a vállalatok másként kezelnék innovációikat. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen fogyasztói információkat […]

Tovább olvasom

Ügyféloldali szakembereket vár az IAB Hirdetői Klub

Szeptember 17-én lesz a következő klubülés, ezúttal a tévé vs. videó témával foglalkoznak. 2014. szeptember 17-én, szerdán, 17 órától a Google Grundon tartja következő ülését az IAB Hirdetői Klub. Az eseményen bármely márkatulajdonosi oldalon dolgozó szakember részt vehet. A részvétel számukra ingyenes, de regisztrációhoz kötött, jelentkezni Somogyi Endrénél, az IAB ügyvezető igazgatójánál lehet, az endre[kukac]iab[pont]hu […]

Tovább olvasom

Sok a kínai márka, mégsem ezek dominálnak

Kínában regisztrálták a világon a legtöbb márkanevet, ám ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy a kínai cégek innovatívak, a kínai áruk pedig versenyképesek lennének a világpiacon. A regisztrált kínai márkanevek száma június végén 7,61 millió volt, és a márkanév bejegyzési kérelmeket tekintve is a kelet-ázsiai ország vezet: június végéig több mint 14 millió igényt regisztráltak. […]

Tovább olvasom

Növekedett az Online Kiskereskedelmi Index

Az egyelőre még hanyagolt mobilhirdetések jelentős konverziós erőt képviselnek a webáruházak számára. Az online kiskereskedelem hat legnagyobb szektora az év első hat hónapjában, együttesen 62 milliárd forint forgalmat bonyolított. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei harmadik felméréséből kiderül, hogy az év második negyedévében szinte minden szektor esetében a bővülés […]

Tovább olvasom

Nemzetközi kutatás az adatvezérelt marketing trendekről

A világ 27 országa vesz részt az eddigi legszélesebb körű kutatásban a data-driven marketingről. A DIMSZ a magyarországi piac adatait szolgáltatja és válaszadókat vár. A direkt marketing szövetségek nemzetközi szervezetének, a Global DMA-nak The Global Review 2014: Date-driven Marketing and Advertising Trends Around the World c. tanulmányából kiderül, hogy szerte a világon milyen nemzetközi trendek […]

Tovább olvasom

Sokan vásárolnának online

2011 óta megduplázódott a neten vásárolni szándékozók aránya, derül ki a Nielsen felméréséből. Megduplázódott 2011 óta az online vásárolni szándékozók aránya, állítja hatvan országban végzett felmérése alapján a Nielsen. Az összes válaszadó közel fele venne az elkövetkező hat hónapban a neten ruházati cikket (46 százalék), repülőjegyet (48) vagy foglalna szállodai szobát (44). 2011 óta az […]

Tovább olvasom

Vége a lájkvadász tartalmaknak a Facebookon

A figyelemfelkeltő, de üres vagy megtévesztő posztok szűrése mellett a hagyományos linkmegosztást pártolni fogja a közösségi oldal. „A hírfolyamunk jelentősen átalakulhat, a Facebook ugyanis a weboldalon eltöltött idő alapján (is) rangsorolni fogja a tartalmakat” – mondja Forgács Mariann, a Be Social ügyvezetője. A Facebook most bejelentett változtatásával minimalizálni akarja azokat a posztokat, amelyek bár figyelemfelkeltőek, […]

Tovább olvasom

Nem jól kezelik az adatokat a magyar cégek

A legtöbb vállalat nem készült még fel az Európai Unió új adatvédelmi szabályozására, pedig komoly büntetésekkel is lehet számolni. Az Európai Unióban a személyes adatok védelméről jelenleg egy 1995-ös szabályozás gondoskodik, melyet hamarosan felvált az új adatvédelmi irányelv. Az új irányelv megosztja az adatvédelmi incidensekért és jogszabályszegésekért való felelősséget az adatot birtokoló vállalat és az […]

Tovább olvasom