Főoldal / Piac

A Bayer felvásárolta a Merck OTC-üzletágát

A 14,2 milliárd dolláros ügylettel a Bayer piacvezetővé válik a vény nélküli gyógyszerek észak- és dél-amerikai piacán. A versenyhatóságok jóváhagyását követően október elsejével a Bayerhez került az amerikai Merck & Co., Inc. fogyasztói üzletága. Az egyesüléssel a csoport OTC-forgalma eléri a 7,4 milliárd dollárt (ebből a Merck mintegy 2,2 milliárdot jelent), és ezzel a szegmens […]

Tovább olvasom

Opportunista a kisvállalatok marketingje

A kis cégek fejben készítenek marketingtervet és mindent kipróbálnak, majd használják, ami működik – derül ki a Marketing Commando internetes felméréséből. A kisvállalatok szinte minden létező platformot kipróbálnak. A legnépszerűbb online platform a honlap, mellyel a válaszadók 85 százaléka rendelkezik. Üzleti Facebook-oldala a megkérdezett kisvállalkozások 81 százalékának, míg blogja 31 százalékuknak van. A válaszadók 30 […]

Tovább olvasom

Akciókkal és hűségprogramokkal is vonzható a vásárló

A fogyasztókat leginkább az árak befolyásolják, de a hűségprogramok is mérhető növekedést hoznak a bevételekben. „A Nielsen Vásárlói Trendek kutatása szerint a magyar vásárlók nagymértékben cél- és árorientálttá váltak a válság után, ami az elmúlt években sem változott. A szűkös büdzsé miatt a fogyasztók 94%-a tervezi meg az élelmiszervásárlást előre és 45%-a csak egyszer tart […]

Tovább olvasom

Mi teszi a hatékony márkakommunikációt?

Testvérlapunk, a Médiapiac idén már 11. alkalommal rendezte meg A hatékony kommunikáció napját. A konferencián számos esettanulmányt is bemutattak, melyek közös tanulságait foglaljuk most össze. Egy sikeres kampányhoz nem csak azt kell meghatároznunk, ki a célcsoportunk, de az ő viselkedésüket, preferenciáikat is ismerni szükséges. Így például ha tévécsatorna vagyunk, a tévénéző fiatal felnőttről tudhatjuk, hogy […]

Tovább olvasom

Új ügyfeleket nyert a HTX

Festékmárka, drogérialánc és gyógyszeripari cég választották a közelmúltban az ügynökséget. A Dulux festékmárkára vonatkozó országos promóciót zár hamarosan az Akzo Nobel, melyet a HTX Advertising & Event szervezett a márkatulajdonos megbízásából, több mint 140 magán festékbolt részvételével. A Fess és nyerj! akció keretében a több körben kisorsolt nyeremények mellett garantált e-bolt utalvány ösztönzi a fogyasztókat. […]

Tovább olvasom

Fejlesztőcéget indított a ReachMedia

A cégvezető a fejlesztési csapat eddigi irányítója lett. D-code néven új céget indít a ReachMedia fejlesztői és arculattervezési projektjei összefogására. Az új cég felel a Jobinfo.hu folyamatos fejlesztéséért és üzemeltetéséért, valamint a Maxima direktmarketing-rendszer működéséért. A d-code cégvezetője Tóth Tamás, aki 2001-ben csatlakozott a ReachMedia (akkor még Hírek Média) csapatához. Korábban fejlesztési igazgatóként ő irányította […]

Tovább olvasom

A B2B értékesítés trendjei

A változó világ új megoldásokat követel. A Bisnode Magyarország rendezvényén többek között social sales-ről, showmanshipről és prospect modellezésről is lehetett hallani. A Karma az értékesítésben üzleti szeminárium felvezetésében Keleti József, a Bisnode magyarországi csapatának vezetője a változó környezetet az alábbiakkal érzékeltette: két éve még csak az ügyfeleik 10 százaléka használt CRM rendszert, a vevők egyre […]

Tovább olvasom

Mérjük okosan a B2B kampányaink hatását

Ami azt is jelenti, hogy ne bújjunk a kattintások és a bannereink megjelenésszáma mögé. Remek cikkben hívja fel a figyelmet a Marketing Land arra, hogy nem feltétlen azt érdemes mérni, amit könnyű. Különösen igaz ez a B2B marketingesekre, akiknek a célcsoportja jellemzően jóval szűkebb (inkább célszemélyekről beszélhetünk), az értékesítési ciklus hosszabb és sok szempontból kockázatosabb […]

Tovább olvasom

A marketingeseket is megcélozza az IBM új szolgáltatása

A Watson az IT mellett a marketing, a HR, a sales és a pénzügy számára lehet hasznos a cég szerint. Watson Analytics néven indít új, felhő alapú szolgáltatást az IBM. A Watson Analytics olyan kognitív számítástechnikai szolgáltatás, amely a természetes nyelvi feldolgozás technológiáját alkalmazva ad előrejelző és vizuális elemzőeszközöket a különböző területeken dolgozó döntéshozók kezébe, […]

Tovább olvasom

Nemzetközibb és üzletiesebb a Gombold Újra!

Idén már a régió tervezői is nevezhetnek, partnerként pedig nemzetközi divatpiaci szereplők és nagy márkák is beszállnak a rendezvénybe. A Gombold Újra! öltözéktervező pályázat negyedik szezonjának döntőjét és a hozzá kapcsolódó Central European Fashion Dayst október 3-5. között rendezik a városligeti Műjégpályán. Tavaly még csak az inspiráció volt közép-európai, idén azonban már a régió valamennyi […]

Tovább olvasom