Főoldal / Piac

A partnerség ereje

A Neo Interactive születésnapi bulijával bizonyította, hogyan működhetnek a partnerekkel közös projektek és az erőintegráció. Whiskyfakasztó születésnapi bulit rendezett a Neo Interactive a mágikus 12-es szám jegyében. A rendezvényben segítséget nyújtó partnerségek apropóján Soós Gergely, a független digitális ügynökség tulajdonos-ügyvezetője köszöntőbeszédében hangsúlyozta: „Az elmúlt években a cégek a saját belső erőforrásaik hatékony felhasználását megpróbálták csúcsra […]

Tovább olvasom

Optimistábbak a marketingesek

Különösen a mobilköltés növekedésére lehet számítani, derül ki a WARC adataiból. Áprilisban nőtt a marketingesek optimizmusa, legalábbis a WARC Global Marketing Index (GMI) mutatója alapján. A mutató 1,1 ponttal erősödött márciushoz képest, és így elérte az 58,3 pontos értéket. A mutató összeállításánál többek között a büdzsévárakozásokat és a marketingosztályok létszámát veszik figyelembe. Miközben Európa és […]

Tovább olvasom

Startup verseny a Magyar Innovációs Techshow-n

Magyarország egyik legfontosabb tech eseményére, a Magyar Innovációs TechShowra és az esemény részeként tartott Fintech&Sales Demo Day-re május 2-ig nevezhetnek az induló vállalkozások. Egyedülálló üzleti megoldás versenyt hirdetett az OTP Hungaro-Projekt. Az első hazai Fintech fókuszú rendezvényre Magyarország legjobb üzleti szoftverei nevezhetnek. A Fintech&Sales Demo Day-nek a Google Grund ad otthont. Míg a startupok rengeteg […]

Tovább olvasom

Magához tért az ingatlanpiac

Egy budapesti garzon akár 1 millióval is többe kerülhet, mint fél éve Hosszú évek gyengélkedése után az éledezés jeleit mutatja az ingatlanpiac. Fél év alatt a  legtöbb megyében számottevően megugrott az eladásra kínált ingatlanok ára, egy négyzetméterért Budapesten átlagosan 42 376 ezer forinttal, országosan pedig 9748 forinttal kellett tavasszal többet fizetni, mint ősz végén.  A […]

Tovább olvasom

Tízből négyen szándékoznak autót venni

Online kommunikációval lehet leghatékonyabban elérni az olyan autóvásárlókat, akik aktuális marketing tartalmakat keresnek. Tíz magyar internet-használó közül négyen szándékoznak autót vásárolni a következő két évben. Négyszer annyian gondolkoznak használt gépkocsiban, mint újban. Harmincegy európai ország átlagát tekintve többen, tíz megkérdezettből öten szándékoznak kocsit venni. Többek között ezt tárja fel a Nielsen fogyasztói információkat és ismereteket […]

Tovább olvasom

Az I.M.G. nyerte a paksi tendert

Nem volt túl meglepő az eredmény, mivel egyetlen induló volt. Három nappal az után döntöttek arról, hogy ki végzi majd az MVM Paks II. médiakampányát, mint ahogy Orbán Viktor miniszterelnök és Vlagyimir Putyin orosz elnök január 14-én megállapodott, hogy Oroszország építi a paksi atomerőmű két új reaktorát. Az MVM Paks II. Atomerőmű Fejlesztő Zrt. által […]

Tovább olvasom

Erősebben szűri a spam-et a Facebook

Az új algoritmusnak köszönhetően lényegesen csökken a hírfolyamban megjelenő spam linkek-, like vadász bejegyzések- és „vicces” képek száma. A most bejelentett változtatás hasznos lesz a céges oldallal rendelkező vállalatok számára, mert így az ő „nem spam”, organikus (nem fizetett) tartalmaik sokkal nagyobb valószínűséggel jelennek majd meg a célközönségük falán. Joanelli Tamás közösségi média szakértő, a […]

Tovább olvasom

Az arcunkra van írva

A reklám-előtesztelés a kérdőíves megkérdezés mellett immár az arckifejezések közvetítette érzelmek elemzésére is támaszkodik. A Millward Brown piackutató cég az Affectiva vállalat technológiáját használva 2013-ban több mint 3000 kutatásában alkalmazta az ún. Facial Coding neuromarketing módszertant. A 2014-es év újdonsága, hogy ez az innovatív módszer minden egyes Link reklámfejlesztő kutatási modulnak alapértelmezésben is részévé vált […]

Tovább olvasom

Nemzetközi whisky-s tendert nyert a Neo Interactive

Az ügynökség a Pernod Ricard-nak fejleszt whiskyportált. Független hazai digitális ügynökség, a Neo Interactive nyerte a Pernod Ricard nemzetközi tenderét. A prémium szegmens No.1 szeszgyártója Londonban öt ország hat digitális ügynöksége közül a Neo Interactive-ot választotta arra, hogy megtervezze, lefejlessze és működtesse a csak itthon 17-féle whisky-t forgalmazó cég multinacionális whiskyportálját.

Tovább olvasom

Új ügyfelek az Insomniánál

A hazai gyógyszeriparban, az FMCG-szektorban, valamint a Közel-Keleten is új megbízásokat nyert az ügynökség. Az Insomnia az első negyedévben nyerte meg a Kéri Pharma kommunikációs tenderét, amit egy OTC termék teljeskörű kommunikációjára írt ki a gyógyszercég. A tendergyőzelem nyomán az ügynökség a Kéri Pharma több márkáját is gondozza majd a jövőben. Az FMCG szektorban ugyancsak […]

Tovább olvasom