Ösztöndíjprogramot indít a Central Médiacsoport

Hírek Kiemelt

A projekt elsődlegesen nemcsak az újságírói pálya iránt érdeklődőket várja, hanem olyan elméleti és gyakorlati tudást szeretnének átadni, melyet kamatoztatva médiavállalati back-office pozícióban is el tudnak helyezkedni a tanulók. A tartalomgyártás, a digitális marketing és médiatudomány iránt nyitott jelentkezőket várnak.

 

Az elmúlt két és fél évben a megváltozott körülményekhez történő alkalmazkodáson volt a hangsúlyt valamennyiünk életében, de a már kialakult új normális keretében vissza kell találnunk azokhoz az értékes működési területekhez, amelyek által a sajtószakma gyakorlásához szükséges tudás megőrizhető, és az érdeklődő fiataloknak átadható” – fejtette ki dr. Jurida Petra, a Central Médiacsoport emberierőforrás-igazgatója (a nyitóképen). „Hisszük, hogy felelősségünk van ebben, és alapvető fontosságú megosztanunk azt a szemléletet és a nálunk felhalmozott tudást, amiben a sajtószínvonal megmaradásának lehetőségét látjuk.”

„A Central határozottan és célzottan nyit azon ifjabb generációk irányába, akiktől mi is nagyon sokat tanulhatunk az újfajta médiatartalom-fogyasztásról, és velük együtt tehetünk próbát a média szakmai hagyományait is őrző, de szükségszerű és folyamatos újradefiniálására” – tette hozzá a szakember.

Az ösztöndíjasok 4 hónapig, heti 16 órában tanulhatnak és dolgozhatnak a Central Médiacsoport csapatában. A program végén a kiemelten tehetséges gyakornokok munkalehetőséget is kapnak a médiavállalatnál. A jelentkezés részleteiről bővebb tájékoztatás az alábbi oldalon elérhető: https://karrier.centralmediacsoport.hu/jobs/Central-Digitalis-Akademia-gyakornoki-program

 

SOCIAL MEDIA