Nyolc vármegyében és Budapesten érhetőek el kedvezményes árú élelmiszercsomagok

Hírek Kiemelt

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas vármegyékben is elérhető a Penny üzleteiben a Munch élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc összesen már 97 boltjában kaphatók kedvezményes élelmiszercsomagok.

 

Az üzletlánc és az online platform célja, hogy együttes erővel vegyék fel a harcot az élelmiszerpazarlás ellen. A 2023 tavaszán indult együttműködés már most jelentős eredményeket tud felmutatni: a több mint 10 000 muncholó eddig közel 30 000 csomagot mentett meg, több mint 90 millió forint értékben.

Az érdeklődők a Munch alkalmazáson vagy weboldalon keresztül vásárolhatják meg a meglepetéscsomagokat, amiket aztán egy előzetesen megadott idősávban vehetnek át a kijelölt PENNY üzletben. A csomagokba rövid lejárati idejű vagy fogyasztásra még teljes mértékben alkalmas, de nem szabványos külalakú termékek kerülnek a kiemelkedően kedvezményes árért.

„Büszkék vagyunk rá, hogy egyre inkább haladunk a kitűzött fenntarthatósági törekvéseink felé, hiszen így még több terméket menthetünk meg a kidobástól. Már korábban elindítottuk a Girbe-gurba fantázianevű termékeink értékesítését, így a külsőre nem tökéletes, ám minőségre kiváló beltartalmú zöldségeket és gyümölcsöket vásárlóink kedvezményes áron szerezhetik be. Ennek tökéletes kiegészítője a Munch, hiszen így több pénz marad a magyar háztartások zsebében és kevesebb étel végzi a szemetesben” – nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.

„A PENNY-vel való stratégiai partnerség nemcsak a Munch-nak jelent egy újabb szintet, hanem egy kiváló példa arra, hogy a kis-kereskedelmi szektor hogyan járulhat hozzá egy fenntarthatóbb jövőt kínáló változáshoz. Külön örülünk, hogy a csatlakozott üzletek nagy része Budapesten kívül található, így a Munch országos partnerhálózatát tudjuk az együttműködéssel jelentősen erősíteni” – nyilatkozta Perepelica Kirill, a Munch társalapítója.

 

SOCIAL MEDIA