Több mint 20 százalékos növekedést ért el 2017-ben a járműlízinggel, flottamenedzsmenttel és mobilitási szolgáltatásokkal foglalkozó Business Lease Hungary Kft. autóflottájának mérete az előző évhez képest. A vállalat 9,3-es ügyfélelégedettségi mutatóval zárta az évet.
„Elégedett ügyfelek, professzionális szolgáltatások és 20 százalék feletti autóflotta növekedés – ez összegzi a Business Lease Hungary 2017-es magyarországi működését” – mondta Vincent van der Meijden, a cég ügyvezető igazgatója. A szakember szerint nagyon szoros összefüggést tapasztalnak az ügyfélelégedettség és cégük növekedése között, mely a piaci növekedés többszöröse. „Ügyfeleink magas minőségű szolgáltatásokat kapnak tőlünk, mellyel nagyban megkönnyítjük az életüket, és jelentős költséget takarítanak meg. A jelenlegi gazdasági helyzetben a cégek arra törekednek, hogy hatékonyan végezzék munkájukat, ezért a saját fő tevékenységükbe fektetnek pénzt. Az operatív lízing tökéletes megoldás, hiszen a cég arra fordíthatja a forrásait, amiben a legsikeresebb: a fő tevékenységére” – foglalta össze Vincent van der Meijden. Az elmúlt 12 évben a cég egy olyan stabil és hosszútávú erős kapcsolatot épített ki ügyfeleivel, valamint beszállítóival, amely a kölcsönös bizalmon és tisztességes magatartáson alapul.
A magasan képzett, motivált munkatársak tökéletes kiszolgálást biztosítanak az ügyfelek számára, és a cég 2017-es felmérése azt bizonyítja, hogy a növekedéshez nagyban hozzájárult a kimagasló ügyfélelégedettség. A Business Lease ügyfélelégedettségi kérdőívét évek óta a neves és független Feeddex kutatócég készíti és elemzi. A 100 pontos skálán az Ügyfelek elégedettsége 9,3, míg a Gépjárművezetőké 9,1 pontos lett, tovább erősítve a “Better care” filozófia sikerességét. „A kollégák szakértelme és ügyfélközpontú gondolkodásmódja tavaly még magasabbra tette a mércét a flottapiacon, és ezért ismételten sikeres üzleti évet zárhattunk” – mondta az ügyvezető igazgató.