A hét trade hírei: H&M, Auchan, Rossmann

Hírek

Új divattervezői kollekció, Dél-Olaszországból származó élelmiszerkülönlegességek – ezek voltak a hét kereskedelmi történései.

– Nagyszabású divatesemény keretében mutatkozott be a Balmain x H&M kollekció az elmúlt héten New York-ban. Az együttműködés keretében a Balmain divatház által az áruházlánc számára tervezett kollekció a világ 250 üzletében, valamint online lesz elérhető 2015. november 5-től.

– Olasz Hetek zajlanak november 4-ig az Auchan áruházakban. Az Olasz Külkereskedelmi Intézet és a kereskedelmi lánc együttműködésének köszönhetően 29 dél-olaszországi cég – itthon korábban még nem forgalmazott – termékeit ismerhetik meg a magyar vásárlók a program keretében. A meglévő nemzetközi konyha olasz termék választéka mellett az alábbi termékkategóriákban fedezhetnek fel 250 féle újdonságot az érdeklődők: hosszú szavatossági idejű bio gyümölcslevek, különféle borok (fehérborok, habzóborok, rozék, vörösborok), citromlevek, ecetek, de kávék, kekszek, kézműves tészták, olajok, olajbogyók, tonhalak, sajtok, szószok is gazdagítják majd a kínálatot, sőt, kozmetikai termékek is megjelennek.

– A budapesti 9. kerületben nyitotta meg legújabb üzletét a Rossmann. A drogérialánc 39. fővárosi egysége a Haller Gardens Irodaházban üzemel 290 négyzetméteren, és közel 13 ezer cikkelem található a polcokon.

SOCIAL MEDIA