Mini akciófilmmel reklámozza a Lexus a vadonatúj RX turbófelöltöltéses hibrid kivitelét

Hírek Kiemelt

Egy titkosügynök feladata, hogy megvédjen egy titokzatos aktatáskát üldözőitől. Miután a La Fortalesa gyönyörű környezetében átadták neki az aktatáskát, a főszereplő vadonatúj RX modelljével autós üldözésbe keveredik az ikonikus spanyol város, Girona szűk utcáin, amely a történelmi Puente de Besalúnál ér véget, ahol végül sikerül leráznia üldözőit, hogy jöhessen a következő kaland.

 

Ez a forgatókönyve a vadonatúj RX európai bevezetésére készült fő reklámfilmnek, amely „Maradj élen!” címet kapta, és 2023 januárjában mutatják be. Hasonlóan az RX-hez, a film is azokat a párhuzamokat emeli ki, amelyek egy ikonikus, előremutató és korszerű jármű, illetve az életük minden terén az élenjárást kitűző közönség között vonhatók.

Míg a „Maradj élen!” 30 másodperces alapverziója a kampány fő elemeként szerepel majd Európa különböző médiumaiban, a Lexus egy meghosszabbított, 100 másodperces rendezői változatot is készített, így a nézők még jobban elmerülhetnek a moziélményben, amely egyfajta tisztelgés a klasszikus kémfilmek előtt.

 

Na de mi van az aktatáskában?

A film végén semmi nem derül ki a féltve őrzött aktatáska tartalmáról, a Lexus rajongói azonban részt vehetnek egy versenyben, hogy többet megtudjanak és exkluzív díjakat nyerjenek. További részletek 2023 áprilisában kerülnek nyilvánosságra, amikor a versenyt nyilvánosságra hozzák.

 

SOCIAL MEDIA