A legfrissebb magyarországi „Élet otthon” jelentésből kiderült, a válaszadók fele érzi úgy, hogy otthoni konfliktusaik hátterében a rendetlenség áll. Az IKEA célja, hogy ezt a problémát elérhető és egyszerű megoldásokkal segítsen kezelni, megmutatva a vásárlóknak, hogy a kaotikus otthon okozta felesleges stressz akár pár apró lépéssel megszüntethető.
“Célunk, hogy szebbé tegyük az emberek többségének hétköznapjait azáltal, hogy megmutatjuk, hogyan gyakorolhat kedvező hatást az otthoni életre az olyan stresszforrások felszámolása, mint a rendetlenség. Ahogyan azt is, hogy a rendezett otthon összehozza az embereket. Az IKEA termékek túlmutatnak funkciójukon – a vacsoraasztal összehoz minket a családunkkal és barátainkkal, hiszen a konyha az otthon lelke” – mondta Iva Pohlova, az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.
A reklámfilmben egy pár történetét ismerhetjük meg, akik kapcsolata látott már szebb napokat is, rendetlen otthonuk pedig hűen tükrözi az aktuális élethelyzetüket. Végül együtt megteremtik azt a rendet, amiben ismét átlátható minden, ezzel egyidejűleg pedig a kettejük közötti harmónia is visszaáll.
A történet kibontakozásával végigkísérhetjük a párt az otthonukban bejárt úton, ahogy a káoszból rendet teremtenek. Ehhez pedig elegendő volt átlátható, hatékony rendszerezési módszereket bevezetni, erre tökéletes megoldást kínálnak a reklámfilmben is felbukkanó EKET szekrénykombinációk.
Kredit:
Kommunikációs koncepció lokalizálása: Publicis Groupe
Kreatív: IKEA Marketing & Communication AB, Svédország
Reklámvideó lokalizálása: Publicis Groupe
Influenszerek: Adison, Seesame, ACG
Közösségi média: Publicis Groupe
Digitális és médiaügynökség: Dentsu