Michele Morrone a HELL ENERGY új arca

Hírek Kiemelt

A többrészes Netflix-film, a 365 nap főszereplője, a Dolce&Gabbana arca újabb fejezetet nyit a HELL történetében.

Michele Morrone-t leginkább a karizmatikus Massimo Torricelli karakterével azonosítják, de a filmes debütálást számos megbízás is követte neves divatházak jóvoltából, 2023-ban például Katy Perryvel reklámozta a Dolce&Gabbana parfümjét. Hamarosan pedig újabb filmben láthatjuk, a Subservience című thrillerben Megan Fox lesz a partnere.

„Az új reklámkampánnyal az a célunk, hogy egy újabb fejezetet nyissunk a márka sikertörténetében, ahol egy izgalmas karakter találkozik a HELL ENERGY-től megszokott értékekkel. Az együttműködés révén tovább növeljük a nemzetközi jelenlétünket, és bővítjük célcsoportunkat a fiatalabb és trendkövető generáció megszólításával” – mondta el az új együttműködés kapcsán Popovics Adrienn, a HELL operatív marketing igazgatója.

A több mini reklámfilmből álló új kampány több mint hatvan országban indul február közepén, kihasználva a marketingkommunikáció teljes spektrumát, különös tekintettel a közösségi média csatornákra. A forgatás nemzetközi produkció keretében Magyarországon zajlott, mintegy száz fős stábbal, amerikai rendező bevonásával.

SOCIAL MEDIA