Olasz Henrietta, az AVON Magyarország ügyvezetője régiós megbízást kapott

Karrier Kiemelt

Nagy változásokkal, köztük ügyvezetői és régió vezetői váltásokkal indult az új év az AVON számára. A személyi változások egy nagyobb volumenű, hosszú távú szervezeti átalakítási folyamat, az ún. Open Up & Grow stratégia részei.

Az Open Up & Grow stratégia megvalósítása még Angela Cretu vezetése alatt vette kezdetét, amely során  a vállalat elsőként működési modelljét és portfólióját racionalizálta, mindezt pedig a kereskedelmi modell jelentős átalakítása, a K+F újratervezése és technológiai modernizáció követte. Angela emellett szívügyének tekintette és újradefiniálta az AVON társadalmi felelősségvállalási kampányait. „Örömmel gondolok vissza az AVON-nál töltött időre, a közösségre, mely csodálatos és inspiráló élmény volt számomra. Hálás vagyok a különleges kapcsolatokért, melyet a csapat adott nekem és közös értékeinkért, valamint a Natura&Co alapítóinak és igazgatótanácsának bölcs iránymutatásáért és támogatásáért. Leginkább azonban azoknak a nőknek vagyok hálás, akikkel az általam bejárt országokban, illetve eddigi életem során találkoztam, és akik nagyvonalúan megosztották velem saját történeteiket, ezáltal formálva életcélomat és azokat az értékeket, amelyeket magaménak vallok” – nyilatkozta távozása kapcsán Angela Cretu.

Az új vezérigazgató, Kristof Neirynck igen tapasztalt, kereskedelemben és e-kereskedelmi területen is jártas kiemelkedő marketing szakember, aki csatlakozása óta máris hatalmas értéket adott hozzá az Avonhoz a vállalat CMO-jaként: az elmúlt két évben az AVON globális marketing vezérigazgatójaként teljes re-brandinget hajtott végre, új árazási stratégiát vezetett be, illetve a nyugat-európai régió ügyvezető igazgatójaként stabilizálta a régió piacait. „Hatalmas elismerés számomra, hogy mostantól én tölthettem be ezt az igen megtisztelő pozíciót és vezethetem tovább a vállalatot, amelynek középpontjában továbbra is Tanácsadóink állnak. Büszke vagyok arra, hogy egy erős márkával rendelkezünk, amely innovatív és elérhető termékeket biztosít a fogyasztóknak és egyúttal lehetőséget teremt a nők számára, hogy a saját feltételeik szerint érvényesítsék erejüket” – nyilatkozta az új vezérigazgató.

Mielőtt csatlakozott volna az AVON-hoz, Kristof a Walgreens Boots Alliance (WBA) globális márkákért felelős marketingigazgatójaként dolgozott. Ebben a szerepkörben a Beauty and Consumer Healthcare  tulajdonában lévő több mint 20 márkából álló portfóliót felügyelte, amely több mint 4 milliárd dolláros forgalmat generált világszerte. A WBA előtt 13 évet töltött a P&G-nél, ahol kulcsfontosságú részlegekben töltött be vezető pozíciókat.

Regionális változások az AVON-on belül  

Andreea Moldovan, aki eddig az AVON dél-európai régiójának ügyvezető igazgatói posztját töltötte be, januártól átveszi az európai régió vezetését. Új szerepkörében egy olyan régiót fog irányítani, amely a térség négy legnagyobb – olasz, angol, lengyel és román -, valamint 20 kereskedelmi piacát, többek között a magyart is magába foglalja. Andreea 1998-ban kezdte pályafutását az AVON-nál, mint értékesítési vezető a kolozsvári régióban. A vállalatnál töltött 25 éves tapasztalata során olyan piacokat vezetett, mint Marokkó és Csehország, később pedig átvette a dél-európai régiót, ami 11 piacot foglalt magába.

Andreea helyét a dél-európai régió élén Olasz Henrietta, az AVON Magyarország jelenlegi ügyvezető igazgatója veszi át.

Henrietta, egy karizmatikus vezető, aki óriási odaadással harcol és tesz nap mint nap nőként, a nőkért. 20 éve került a szépségipari vállalathoz elemzőként, majd 2 év után étékesítéstámogatási osztályvezetőként folytatta a vállalatnál. Kiemelkedő teljesítményének és tehetségének köszönhetően a magyar management tagjaként folytatta karrierjét, később pedig nemzetközi, régiós vizekre evezett: 2017-ben a németországi leányvállalat ügyvezető igazgatójává nevezték ki. Ezt követően 2020 márciusában kapta meg a megtisztelő felkérést, hogy vegye át a magyarországi leányvállalat vezetését. Csapatával együtt számos sikert tudhat magáénak, kezdve azzal, hogy Magyarország hosszú évek óta őrzi helyét az AVON országok élmezőnyében, amely elismeréseként tavaly az AVON legrangosabb nemzetközi díját is átvehették. Ezen túl kollégáival közösen számos üzleti modellt vezettek be, finomhangoltak és folyamatosan azon dolgoznak, hogy milyen újabb innovációkkal segíthetik a vállalat kiterjedt és összetartó Tanácsadói hálózatának munkáját. Megszerzett tapasztalatát és tudását 2024 januárjától pedig nem csak a hazai piacon, de a dél-európai régió országaiban kamatoztatja tovább – írják.

SOCIAL MEDIA