Azon túl, hogy 30%-kal növelte árbevételét, a BOOKR Kids 2019. évi sikerét bizonyítja a könyvtár- alkalmazásaikban megvalósult 1 millió könyv letöltés és olvasással töltött közel 5 évnyi idő is. Az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures portfólió cégének tavalyi eredménye az is, hogy magyar általános iskolák is megismerkedhettek a BOOKR formátummal: 1000 diák próbálhatta ki államilag fenntartott, vidéki, túlnyomórészt kistérségi intézményekben a BOOKR Suli programot. A jelenleg zászlóshajó termékük, az angol nyelvtanulást irodalmi művekkel segítő BOOKR Class-nak köszönhetően pedig nemzetközi szinten is egyre sikeresebb a vállalat. 2020-ra nem kisebb célt tűztek ki, mint az egymilliós könyv letöltés megduplázását.
A BOOKR Kids célja, hogy a mai gyerekek számára is izgalmas és élvezetes formában mutassa be a modern és klasszikus irodalom kiválóságait. Az elmúlt 5 évben több mint 700 digitális interaktív könyvet készítettek, jelenleg 5 piacon vannak jelen különböző oktatási megoldásokkal, de a módszertan alapja minden esetben a könyv és a betű, hiszen a 21. század egyik legnagyobb kihívása a legfiatalabb korosztály olvasóvá nevelése.
A BOOKR Kids módszertanának sikerét mi sem bizonyítja jobban, mint a könyvtár- alkalmazásaikban,2019. során megvalósult 1 millió könyv letöltés és a közel 5 évnyi idő, amit a BOOKR mesekönyvek olvasásával töltöttek a gyerekek az elmúlt évben.
2019-ben a magyar általános iskolák is megismerkedhettek a BOOKR formátummal, hiszen szeptembertől 1000 gyerek próbálhatta ki államilag fenntartott, vidéki, túlnyomórészt kistérségi intézményekben a BOOKR Suli programot. A Nemzeti Alaptantervhez igazodó, klasszikus, kötelező és ajánlott irodalmi olvasmányokat tartalmazó alkalmazás iskolai keretek között is nagy sikert aratott: a pilot programban résztvevő gyerekek 98%-a nyilatkozott úgy, hogy szívesen olvas klasszikus irodalmat a BOOKR Suli tálalásában.