A Clubcard rendszerben rejlő lehetőségek száma szinte korlátlan: a kedvenc termékek mellett új ajánlatokat is kaphat a vásárló, de akár a születésnapján is köszöntheti őt az áruház.
Szeptemberben indította el a Tesco a Clubcarddal kapcsolatos új szolgáltatását, az úgynevezett kasszakupont, amely a vásárlást igazoló blokkot követően kerül kinyomtatásra, s személyre szóló kedvezményeket kínál a kártya tulajdonosának. A kasszakupon kedvezmény például az adott vásárló által leggyakrabban vásárolt termékre vagy a következő vásárlás végösszegére vonatkozó kedvezmény, melyet a Clubcard használatával történő vásárlások alapján generál a rendszer.
„Fizetéskor felismeri a rendszer a klubkártya tulajdonost, s rögtön a fizetési blokk után kinyomtatja a számára releváns vásárlói kupont” –mondta Szőcs András, a Tesco vásárlói élmény menedzsere. – „Hosszú távú terveink között szerepel, hogy például a bort kedvelők számára az általuk preferált fajtákról akár friss információival és ahhoz kapcsolódó kedvezménnyel ellátott kupont kínáljunk. De az is előfordulhat, hogy születésnapja alkalmából a jókívánságok mellé egy általa kedvelt termékre nyújtunk neki kedvezményt. A lehetőségek száma gyakorlatilag végtelen, így még inkább személyre szabott kedvezményeket kínálhatunk vásárlóinknak.”
Október 1-étől a Clubcard programot a Tesco Mobile-lal is szorosabban összekötötték: a kártya használatával elköltött összeg után a mobilegyenlegen hónapról hónapra „INGYENperceket” írnak jóvá.