A nyolcéves, multinacionális ügynökségnél szerzett, vezetői tapasztalattal rendelkező Mátyás Kitti a WPP Csoportot a 2Republic ügynökség vezetői székére cserélte, ahol client service directorként folytatja munkásságát, valamint a cég operatív irányításáért felel. A korábban BTL fókuszú, ma már full service reklámügynökségként működő vállalat menedzsmentjének céljai között szerepel, hogy az ügynökséget az idei évben átpozicionálja, illetve ezzel egyidejűleg szélesítse szolgáltatásait.
A szakember feladatai közé tartozik többek között az ügynökség átpozicionálása, valamint az, hogy a nemzetközi cégnél szerzett tapasztalatait implementálja, így optimalizálja a 20 fős csapat működését és a management boarddal közösen kialakítsa az új szolgáltatási portfoliót is. Kollmann Áron, az ügynökség stratégiai és kreatív vezetője, illetve Mátyás Kitti célja az, hogy a 2Republic 2019 végére a gyorsan változó kommunikációs trendekkel lépést tartva, minél szélesebb megoldási eszközrendszerrel, edukációs, üzletfejlesztési modulokkal tegye versenyképesebbé partnereit. A 2Republic ügyfélportfoliója az elmúlt években szignifikánsan bővült, így például az ügynökség felel az E.ON, Bayer, PPG Trilak, Ooops! és a Budapesti Metropolitan Egyetem több nagy volumenű kampányáért is.
„Az akkor még Grey/G2 reklámügynökségnél kezdtem karrieremet és nyolc évet töltöttem el ott. Lojális embernek tartom magam, tudtam, hogy akármilyen ügynökségért nem hagynám ott a volt céget, viszont a Republic Csoport megkeresése egy olyan ajánlat volt a számomra, amire nem mondhattam nemet. Szeretem a kihívásokat, a Republic szellemisége kellően karakteres, teret ad az új ötleteknek.
A 2Republic vezetése rendkívül izgalmas feladat, hiszen egy gyors, proaktív és az egyéni projektvezetői skilleket igénybe vevő ügynökség munkájában veszek részt, amelybe folyamatosan implementálom a korábbi tapasztalataimat is. Úgy gondolom, hogy csapatommal közösen a vállalat új arcélét hamarosan megmutathatjuk a szakmának: azt az egyedülálló hangot és karaktert, amiért érdemes velünk dolgozni, természetesen az ügyfélkiszolgálást továbbra is professzionálisan folytatva. Vezetőként az a misszióm, hogy alkalmazkodva a mai trendekhez, minél jobban az ügyféligényekre tudjunk választ adni és egyedi megoldásokat nyújtani számukra.” – nyilatkozta Mátyás Kitti, a 2Republic új client service directora.
„15 év telt el a 2Republic megalapítása óta, eközben nagyot fordult a világ, amivel a partneri igények és az ügynökségektől elvárt kompetenciák is sokat változtak. Kitti tapasztalatával, dinamikus munkaszemléletével szeretnénk még személyesebbé, hatékonyabbá tenni az ügynökség-partner közötti munkakapcsolatot, ami egy új ügynökségi modell létrehozását jelenti a hazai reklámpiacon, amellyel hamarosan jelentkezünk.” – tette hozzá Kollmann Áron, a 2Republic stratégiai es kreatív igazgatója.
„A 2Republic élére egy nagyon tapasztalt, energiabombát, egy pozitív, ’edgy’ személyiséget igazoltunk, aki egy nemzetközi reklámügynökségtől érkező, komplex-gondolkodású vezető. Kitti a reklámszakmában szerzett széleskörű ismereteivel és motiváltságával támogatni tudja céljainkat. Nekem ő olyan, mintha mindig is republicos lett volna.” – nyilatkozta Fabricius Gábor, a Republic Group innovációs igazgatója.
Mátyás Kitti a Corvinus Egyetem Kommunikáció és média szakán végezte tanulmányait, a master kurzus közben Spanyolországban újságírást tanult. Karrierje első évében kijutott Cannes-ba a Young Lions versenyre. Szabadidejében az olvasásnak és színháznak hódol, korábban volt egy zenekara is, többször fellépett a Reklámzajon különböző formációkban, jelenleg a félmaratonra készül. Kitti az évek során a csapatával elsősorban ATL kampányok, rendezvények, promóciók és aktivációs projektek levezényléséért volt felelős, kiemelt ügyfele volt a Pepsi, Rauch, Ferrero, Wing Zrt., Microsft, MOL és a Cushman & Wakefield.